حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
برگزاری پنجمین جشنواره کباب/ ضرورت توجه به کیفیت کباب بناب در پنجمین جشنواره ملی کباب
06 جولای 2019 - 10:19
شناسه : 1507
بازدید 89
2

برگزاری پنجمین جشنواره کباب بناب /ضرورت توجه به کیفیت کباب بناب در پنجمین جشنواره ملی کباب به گزارش بناب پرس، محسن رحیمیان در جلسه ای که با هدف ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم جهت بهبود وضعیت کباب بناب و تعیین دبیرخانه دائمی کباب بناب در محل ساختمان شورای اسلامی این شهر ترتیب یافته بود، وضعیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

برگزاری پنجمین جشنواره کباب بناب /ضرورت توجه به کیفیت کباب بناب در پنجمین جشنواره ملی کباب

به گزارش بناب پرس، محسن رحیمیان در جلسه ای که با هدف ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم جهت بهبود وضعیت کباب بناب و تعیین دبیرخانه دائمی کباب بناب در محل ساختمان شورای اسلامی این شهر ترتیب یافته بود، وضعیت فعلی کیفیت کباب بناب و نحوه برخورد با مسافران و مهمانان را نامناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: هرگونه کم توجهی به کیفیت کباب بناب باعث کاهش مشتریان و از دست رفتن آوازه کباب بناب در کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره های کباب باید باعث افزایش گردشگر و رونق اقتصادی شهرستان شود؛ تصریح کرد: متأسفانه کیفیت کباب عرضه شده در جشنواره چهارم پایین بود و قطعاً این موضوع لطمه زیادی به این حرفه خواهد زد.

عضو شورای اسلامی شهر بناب با تأکید بر اینکه کبابی های بناب باید کباب اصیل بنابی را به مشتریان عرضه کنند؛ یادآور شد: متأسفانه برخی از کباب پزی های این شهرستان موضوع را رعایت نکرده و موجب تضعیف جایگاه و برند کباب بناب شده اند.

رحیمیان خاطرنشان ساخت: تمام مسوولان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره کباب بناب باید بدون هرگونه چشم داشتی و تنها با هدف رونق این حرفه که از گذشتگان به ما ارث رسیده است، برای بالا بردن سطح جشنواره و ارتقاء کیفیت کباب بناب تلاش کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بناب نیز در این نشست با اشاره به ضرورت توجه به بحث آموزش کباب پزان گفت: کباب بناب به این سادگی پرآوازه نشده و نسل های قبلی در این شهرستان برای معرفی این غذای سنتی تلاش های زیادی انجام داده اند و باید برای حفظ این میراث تلاش کنیم.

وحید خیراللهی اضافه کرد: پیشکسوتان این عرصه در دهه های گذشته بدون داشتن ابزارهای تبلیغاتی تنها با کیفیت بخشی و تکریم مشتری کباب بناب را برند کردند و حال وظیفه ماست که این امانت را با کیفیتی که تحویل گرفته ایم، به آیندگان بسپاریم.

بر پایه این گزارش، یک عضو دیگر شورای اسلامی شهر بناب در این نشست با اشاره به استقبال ۸۰ هزار نفری از جشنواره چهارم کباب بناب، گفت: شاید تنها حدود ۱۰ هزار نفر از این جمعیت برای صرف کباب بناب در جشنواره حضور پیدا کردند و دیگر شرکت کنندگان جهت استفاده از برنامه های جنبی جشنواره حضور یافتند.

جواد نظام پرست تأکید کرد: همین که با برگزاری این جشنواره سه روز می توان شهر را از حالت سکون خارج کرد و برای مردم برنامه های شاد فراهم کرد، کافی است.

در ادامه این نشست رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بناب از پذیرش مسوولیت دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی کباب بناب خبرداد و اذعان داشت: با توجه به فراهم بودن محیط و امکانات لازم دبیرخانه جشنواره به زودی در محل اداره موزه جنوب سهند استقرار خواهد یافت.

فرج بابایی با بیان اینکه این اداره با تمام امکانات و ظرفیت خود برای برگزاری هرچه بهتر پنجمین جشنواره کباب بناب استفاده خواهد کرد؛ افزود: تلاش خواهیم کرد با همکاری سایر نهادهای مربوطه این جشنواره را از هر لحاظ با کیفیت تر از جشنواره های قبلی برگزار کنیم.

در ادامه نیز تعدادی از کباب پزان به نمایندگی مسائل و مشکلات خود را در این خصوص بیان کردند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.