حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
19 آوریل 2019 - 17:36
شناسه : 1000
بازدید 89
8

همایش کوهروی خانوادگی در ارتفاعات قره قشون شهرستان بناب برگزار شد. به گزارش بناب پرس، همایش کوهروی خانوادگی به همت هیئت ورزش های همگانی و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب و هیئت کوهنوردی به مناسبت اعیاد مبارک شعبان، هفته جوان و هفته کار و کارگر برگزار شد. اولین همایش کوهروی خانوادگی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش کوهروی خانوادگی در ارتفاعات قره قشون شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، همایش کوهروی خانوادگی به همت هیئت ورزش های همگانی و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب و هیئت کوهنوردی به مناسبت اعیاد مبارک شعبان، هفته جوان و هفته کار و کارگر برگزار شد.

اولین همایش کوهروی خانوادگی در سال ۹۸ روز جمعه ۳۰ فروردین با هدف سلامتی و نشاط اجتماعی با حضور چشمگیر خانواده ها در ارتفاعات منطقه توریستی کوه قره قشون با حضور اعزازی نماینده مردم شریف بناب در مجلس شورای اسلامی و یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب و جمعی از ورزشکاران، طبیعت دوستان و باشگاه های ورزشی بانوان انجام شد.

شایان ذکر است که هیئت ورزش های همگانی شهرستان بناب در ادامه برنامه های ورزشی و در راستای سلامتی و نشاط اجتماعی هر ماه در مناطق مختلف و در رشته های مختلف ورزشی اقدام به برگزاری همایش های خانوادگی خواهد کرد که اطلاع رسانی خواهد شد.

در پایان این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.