حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
06 مارس 2019 - 16:54
شناسه : 753
بازدید 108
4

جلسه هماهنگی پیشگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از مواد محترقه چهارشنبه پایان سال در بناب برگزار شد با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه پایان سال (چهارشنبه سوری) و به منظور هماهنگی جهت پیش‌گیری و کاهش آسیب‌های ناشی از مواد محترقه جلسه ای در همین راستا با حضور ادارات مربوطه در اداره ورزش و […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هماهنگی پیشگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از مواد محترقه چهارشنبه پایان سال در بناب برگزار شد

با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه پایان سال (چهارشنبه سوری) و به منظور هماهنگی جهت پیش‌گیری و کاهش آسیب‌های ناشی از مواد محترقه جلسه ای در همین راستا با حضور ادارات مربوطه در اداره ورزش و جوانان بناب برگزار شد.

به گزارش  بنابپرس، جلسه هماهنگی پیشگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از مواد محترقه چهارشنبه پایان سال صبح امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان، کارشناسان فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانش در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب برگزار شد.

یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به حوادث و مشکلاتی که هر ساله در اثر استفاده از مواد محترقه رخ می دهد گفت:، تلاش خواهیم کرد با راه اندازی کمپین “نه به مواد محترقه” در کاهش روی آوردن جوانان و نوجوانان به آن و وقوع حوادث ناگوار مثمر ثمر واقع شود.

وی تاکید کرد: مراسم چهارشنبه سوری نباید باعث ایجاد خسارات های جانی و مالی برای مردم بخصوص جوانان شود، در همین راستا اداره ورزش و جوانان بناب با همکاری موسسه مردم نهاد پویندگان دانش پژوه و سایر نهادهای مربوطه اقداماتی فرهنگی گسترده ای را انجام خواهیم داد.

وی با اذعان بر اینکه دانش آموزان به عنوان قشر حساس می بایست از خطرات  و عواقب ناشی از مواد محترقه آشنا شوند، گفت: با همکاری آموزش و پرورش، فرمانداری و سایر ادارت سعی خوایم کرد آموزش های مختلفی را در مدارس پسرانه طی روز های آتی برگزار کنیم تا شاهد سال نو بدون آسیب باشیم.

یزدانی از ایجاد کمپین ” نه به مواد محترقه” خبر داد و گفت: در این کمپین از عموم مردم علی الخصوص دانش آموزان دعوت می شود در راستای فرهنگ سازی و عدم استفاده از مواد محترقه خطرناک در ایام پایانی سال مطالب خود را به صورت نوشته و عکس ارسال کنند و به قید قرعه به آنان در آینده نزدیک جوایزی اهدا خواهد شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.