حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در بناب
21 سپتامبر 2020 - 11:08
شناسه : 5373
بازدید 69
4

فرمانده سپاه ناحیه بناب از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ عمران  دوستی در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ ایثار  و شهادت باید همیشه در دلها زنده بماند  گفت: امنیت و […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده سپاه ناحیه بناب از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ عمران  دوستی در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ ایثار  و شهادت باید همیشه در دلها زنده بماند  گفت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است که تکریم از آنان امری ضروریست.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به اینکه هدف دشمن در ۸ سال جنگ تحمیلی تنها تصرف بخشی از خاک ایران اسلامی نبود، گفت: دشمنان می خواستند با تعریف ساز و کارهایی جمهوری اسلامی را تهدید و نابود کنند اما خداوند متعال اراده کرده بودکه این نظام پایدار بماند.

وی با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان بناب گفت: نواختن زنگ انقلاب، افتتاح ۶ باب خانه محروم، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست های روشنگری، برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله از جمله برنامه های این هفته در شهرستان بناب خواهد بود.

سرهنگ دوستی با اشاره به اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه محوری در هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: این ایام فرصت خوبی برای آگاهی بخشیدن جوانان با فرهنگ دفاع مقدس است بنابراین انتظار می رود تمامی افراد دلسوز به نظام اهتمام ویژه ای در این خصوص به خرج دهد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.