حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
10 آوریل 2020 - 13:13
شناسه : 3930
بازدید 535
10

به مناسبت سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) جشن‌ نیمه شعبان امسال به صورت مجازی در حوزه علمیه بناب برگزار شد. به گزارش بناب پرس؛ جشن نیمه شعبان امسال همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت اباصالح المهدی (عج) به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه بناب به صورت مجازی برگزار و از صفحه پایگاههای خبری شهرستان […]

ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) جشن‌ نیمه شعبان امسال به صورت مجازی در حوزه علمیه بناب برگزار شد.

به گزارش بناب پرس؛ جشن نیمه شعبان امسال همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت اباصالح المهدی (عج) به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه بناب به صورت مجازی برگزار و از صفحه پایگاههای خبری شهرستان در اینستاگرام و حضور مجازی جمعی از ارادتمندان آن حضرت برگزار شد.

در این مراسم معنوی که همراه با ارتباط زنده با علمای مهدویت و مداحان و شاعران اهلبیت (ع) بناب و جمعی از ارادتمندان و منتظران ظهور حضرت ولی عصر (عج) بود، به ایراد مطالب ارزنده مهدویت و ظهور و مدیحه سرایی و شعرسرایی پرداخته شد.

لازم بذکر است نزدیک به ۴۵ سال مراسم جشن انتظار همه ساله روز نیمه شعبان بصورت باشکوه با حضور جمعی از شخصیت کشوری، استانی و منطقه ای برگزار شده و طی این مراسم جمعی از سربازان امام زمان (عج) به لباس مقدس روحانیت ملبس می شدند، که امسال به علت شیوع بیماری کرونا ویروس و بر اساس اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی بصورت مجازی برگزار شد.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.