حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
برخورد با هر گونه تخلیه زباله شهرهای همجوار در بناب
04 آوریل 2020 - 12:15
شناسه : 3841
بازدید 89
5

برخورد با هرگونه تخلیه زباله شهرهای همجوار در بناب به گزارش بناب پرس، به دنبال انتشار برخی شایعات مبنی بر تخلیه زباله به صورت شبانه از سوی برخی شهرهای اطراف در مناطق زیبای بناب و رسانه ای شدن این خبر باعث شد فرماندار بناب نسبت به موضوع واکنش نشان دهد. فرماندار بناب با تاکید بر […]

ارسال توسط :
پ
پ

برخورد با هرگونه تخلیه زباله شهرهای همجوار در بناب

به گزارش بناب پرس، به دنبال انتشار برخی شایعات مبنی بر تخلیه زباله به صورت شبانه از سوی برخی شهرهای اطراف در مناطق زیبای بناب و رسانه ای شدن این خبر باعث شد فرماندار بناب نسبت به موضوع واکنش نشان دهد.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه با هر گونه تخلیه زباله شهرهای همجوار در محل دفن زباله بناب به شدت برخورد خواهد شد گفت کارشناسان حفاظت محیط زیست و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملزم به بازدید و نظارت روزانه از محل دفن زباله هستند و هر روز باید گزارش خود را به فرمانداری ارائه دهند.

امین رفیعی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مقامات قضایی از هرگونه تخلیه زباله سایر شهرستان‌ها در اراضی بناب ممانعت به عمل آمده و مسببان و عاملان این کار به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

جا دارد از طرف مردم شهرستان بناب از اقدام به موقع مسئولان شهرستان، الخصوص فرماندار شهرستان و مسئولان دستگاه قضایی در جلوگیری از این اقدام ناپسند تقدیر و تشکر به عمل امده انتظار می‌رود با مسئولان و افراد خاطی که مسبب و بانی این اقدام شده بودند نیز به شدت برخورد قانونی به عمل آید.

شهرستان ۱۴۰هزار نفری بناب در ۱۱۵ کیلومتری جنوب مرکز استان واقع شده و اخیرا یکی از شهرهای اطراف اقدام به تخلیه زباله های خود در مناطق زیبای بناب در محل دفن زباله های بناب می کرده است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.