حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
برای دین مردم باید هزینه کرد/ دولت آموزش و پرورش را به حالت خود رها کرده است
25 ژانویه 2019 - 23:03
شناسه : 483
بازدید 87
4

امام جمعه بناب: برای دین مردم باید هزینه کرد/ دولت آموزش و پرورش را به حالت خود رها کرده است به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی، سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه ایجاد تشکیلات های عریض و طویل و احداث برج ها به نام فرهنگ و هنر […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب: برای دین مردم باید هزینه کرد/ دولت آموزش و پرورش را به حالت خود رها کرده است

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی، سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه ایجاد تشکیلات های عریض و طویل و احداث برج ها به نام فرهنگ و هنر برای دینداری مردم اهمیتی ندارد؛ اظهار داشت: باید برای دین مردم هزینه کرد.

وی تصریح کرد: استاد و معلم باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرند و از حیث معاش به معلمان توجه شود از این رو هر قدر برای آموزش و پرورش هزینه شود باز هم کم است.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به منزله بطن جامعه است و ریشه خوشبختی را باید در آموزش و پرورش جستجو کرد؛ گفت: دولت آموزش و پرورش را به حال خود رها کرده است، آموزش و پرورش برای جبران کاستی های خود دنبال خیرین است و خداوند به آنها جزای خیر دهد؛ پس دولت و آموزش و پرورش چکار خواهند کرد.

باقری بنابی با بیان اینکه کشورمان این روزها خود را برای برگزاری جشن های عید بزرگ انقلاب اسلامی آماده می کند؛ اظهار کرد: جشن های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را بدون هیچ گونه کم و کاستی برگزار خواهیم کرد و دشمنان نظام را بیش از پیش مأیوس و ناامید خواهیم کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب یادآور شد: البته در کنار برگزاری جشن های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی احترام ایام فاطمیه را نیز حفظ خواهیم کرد.

باقری بنابی با تشریح گوشه هایی از شخصیت حضرت فاطمه الزهرا (س) بیان کرد: حفظ شئون شرعی و رعایت حدود الهی بانوان جامعه از مهمات جامعه است، از این رو اختلاط محرم و نامحرم حرام است و شرعاً اختلاط زن و مرد در مسجد و در حال احیاء هم اگر باشند، حرام است.

وی با اذعان به اینکه ما مخالف شادی خانم ها نیستیم؛ افزود: خانم می تواند به مسجد رفته و عبادت کند و در امور مهم کشور حضور یابد ولی مشروط به اینکه با بی بند و باری همراه نباشد.

امام جمعه بناب گفت: هیچ چیز این کشور را تهدید نمی کند به جز بی توجهی به ارزش ها، بی تفاوتی به اخلاق و دامن زدن به بی بند و باری ها و امروز توپ و تانک جای خود را به فضای مجازی داده است.

باقری بنابی همچنین تصریح کرد: ملتی که در بین آنها حیا حاکم است، قطعاً دشمن نخواهد توانست به چنین ملتی غلبه کند ولی باید مرکز نشینان با جان و دل توجه کنند و برای دین و دینداری مردم هزینه کنند.

وی در ادامه خطبه های نمازجمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: دین و اعتقاد مردم با جمهوری اسلامی پدید آمده است و در طول ۴۰ سال اگر مردم و نظام توانسته اند روی پای خود بایستند، به خاطر اعتقادات قلبی مردم بوده و ۴۰ سال است هر بلایی از این کشور دفع شده است و اتاق فکر شیاطین غرب به این نتیجه رسیده اند مادامی که اعتقاد بر قلب ها حکومت می کند، نمی شود ملت را از صحنه خارج کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.