حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بازدید شبانه سرپرست شبکه بهداشت و درمان بناب از مراکز بهداشتی و درمانی
22 آوریل 2024 - 21:46
شناسه : 17628
بازدید 61
4
دکتر اصغر باقری به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان بناب از از مراکز بهداشتی درمانی، اورژانس بیمارستانی و داروخانه های شبانه روزی شهرستان بناب به صورت سرزده بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، در این بازدید که از ساعت ۲ تا ۳.۳۰ بامداد انجام شد، نحوه عملکرد و ارائه خدمت پرسنل کشیک در بخشهای مختلف خدمات پرستاری، داروخانه و رعایت “طرح تکریم ارباب رجوع” مورد کنترل و بررسی قرار گرفت.

باقری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب و همراهان در این بازدید، با حضور در بخش های مختلف مراکز،  طی گفتگو با پزشکان و پرسنل مستقر در مراکز، شرایط و میزان ارائه خدمات در این مجموعه ها را ارزیابی کرده و در جریان روند پذیرش و پیگیری درمان  بیماران قرار گرفته و نسبت به کاستی های موجود تذکرات لازم را ارائه دادند.

میزان دپوی دارو در داروخانه نحوه حضور پرسنل و نسخه پیچی از دیگر محورهای این بازدید بود.

مدیر شبکه در حاشیه این بازدید با تاکید بر  تلاش در جهت ارتقای شاخص‌ها و میزان رضایتمندی مردم  عنوان کرد: باید روزمرگی درمان را با مراقبت فعال و نظارت مستمر  کاهش دهیم تا نظام پویاتری در حوزه سلامت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مقایسه شاخص‌ها به‌صورت مقطعی در این زمینه بسیار مهم است و لازم است  در این راستا پایش‌های مستمر و متناوب انجام شود.

وی افزود: اگر در مراکز درمانی و شبانه روزی ها، پیگیری و هدفمندی داشته باشیم شرایط سیستم درمان و سلامت عموم افراد جامعه بهبود خواهد یافت.

دکتر باقری ضمن قدردانی از زحمات همه کارکنان گفت: بی شک فعالیت مراکز شبانه روزی که به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رساندن به مراجعین هستند، در کاهش آلام بیماران بسیار موثر می باشد.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=17628

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.