حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
بازار بناب تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
13 مارس 2020 - 21:43
شناسه : 3685
بازدید 81
3

بمنظور مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس، بازار بناب تا اطلاع ثانوی تعطیل شد. به گزارش بناب پرس، امین رفیعی فرماندار بناب در گفتگو با خبرنگاران از تعطیلی بازار بناب تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: پیرو مطالبه مردم شهرستان و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه بازارها و پاساژهای بناب تا اطلاع […]

ارسال توسط :
پ
پ

بمنظور مقابله با شیوع بیماری کرونا ویروس، بازار بناب تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش بناب پرس، امین رفیعی فرماندار بناب در گفتگو با خبرنگاران از تعطیلی بازار بناب تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: پیرو مطالبه مردم شهرستان و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه بازارها و پاساژهای بناب تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی همچنین با اشاره به لزوم تامین مایحتاج روزانه مردم تصریح کرد: در این مدت نانوایی‌ها، قصابی‌ها و سوپر مارکت‌ها با رعایت نکات بهداشتی دایر بوده و خدمت رسانی خواهند کرد.

رئیس ستاد بحران شهرستان همچنین با تاکید بر لزوم همکاری بازاریان افزود: از اتاق اصناف و اتحادیه‌ها انتظار داریم با تصمیم اتخاذ شده در خصوص تعطیلی بازارها همکاری های لازم را انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه آمارهای منتشر شده از تعداد مبتلایان در استان رو به افزایش بوده تصریح کرد: متاسفانه وضعیت آذربایجان شرقی در روزهای اخیر خطرناک عنوان شده است لذا از مردم شهرستان خواهشمندیم از حضور در امکان عمومی به شدت اجتناب کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.