حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
این هفته نماز جمعه در بناب برگزار می شود
28 جولای 2020 - 13:37
شناسه : 4991
بازدید 154
5

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بناب:این هفته نماز جمعه در بناب برگزار می شود حجت الاسلام اکبر بایگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «بناب پرس» گفت: به دلیل شیوع کرونا از اسفند سال گذشته فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه اقامه نمی شد، اما طبق گزارش ستاد استانی مقابله با کرونا، فعلا شرایط در […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بناب:
این هفته نماز جمعه در بناب برگزار می شود

حجت الاسلام اکبر بایگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «بناب پرس» گفت: به دلیل شیوع کرونا از اسفند سال گذشته فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه اقامه نمی شد، اما طبق گزارش ستاد استانی مقابله با کرونا، فعلا شرایط در بناب به گونه‌ای است که با رعایت اصول و ضوابط بهداشتی امکان برگزاری نماز جمعه وجود دارد و جمعه این هفته در بناب نماز جمعه برگزار می شود.

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه بناب افزود: در زمانی که نماز جمعه به دلیل کرونا تعطیل شده بود، بسیاری از متدینین و آحاد مردم لحظه شماری می کردند تا دوباره نماز جمعه با همان شکوه گذشته برگزار شود.

یادآور می شود، نماز جمعه بناب این هفته جمعه دهم مرداد ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی، در مصلای این شهر برگزار می شود و با توجه به تقارن عید قربان و روز جمعه نماز عید قربان برقرار نخواهد بود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.