حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اولین نشست خبری نماینده منتخب مردم بناب در حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران (قسمت اول)
24 می 2020 - 17:43
شناسه : 4502
بازدید 136
5

کاهش مشارکت مردم در انتخابات درس عبرت برای مسئولین است/ با تکمیل طر جامع شهر بناب اتفاقات خوبی در بخش کنترل قیمت مسکن و اراضی خواهد افتاد حجت الاسلام محمد باقری با عرض تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: از خداوند میخواهیم از فیوضات این ماه بابرکت ما را بی […]

ارسال توسط :
پ
پ

کاهش مشارکت مردم در انتخابات درس عبرت برای مسئولین است/ با تکمیل طر جامع شهر بناب اتفاقات خوبی در بخش کنترل قیمت مسکن و اراضی خواهد افتاد

حجت الاسلام محمد باقری با عرض تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: از خداوند میخواهیم از فیوضات این ماه بابرکت ما را بی بهره نسازد، یاد و خاطره شهدا ۸ سال دفاع مقدس را گرامی می داریم و قدردان خون پاک شهیدان هستیم.

وی با اشاره به کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم عنوان کرد: این درس عبرت برای مسئولان است، اینکه مردم از صندوق های رای قهر کرده اند نشان می دهد مسئولان باید بیشتر برای مطالبات مردم توجه و پاسخگو باشند.

منتخب مردم بناب افزود: باید قبول کنیم عملکرد نهادهای مختلف دولتی پاسخگوی نیازهای امروزی مردم نیست و حمایت خوبی از محرومان و قشر اُیب پذیر نشده است، نباید خودمان را به خواب بزنیم و بگوییم مردم از ما راضی هستند، بلکه مسئولین باید نیازهای اساسی مردم را رصد و حل و فصل نمایند.

حجت الاسلام باقری بنابی در خصوص انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس یازدهم ابراز داشت: هیچ دوره ای مانند مجلس یازدهم بحث ریاست مجلس داغ نبود و چنین چالش ها و حرکت ها شایسته یک مجلس انقلابی نیست. گرچه بنده قالیباف را گزینه مناسب برای ریاست مجلس بعدی می دانم چون با وجود اینکه فردی اجرایی است، در مجلس نیز می تواند تا حدودی موفق عمل نماید.

منتخب مردم بناب به همدلی و اتحاد دستگاههای اجرایی شهرستان در یکی دو ماه اخیر اشاره کرد و گفت: با این روند شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان بناب و خوشه مهر در خصوص اشتغالزایی با سروسامان گرفتن صنایع و بنگاه های اقتصادی طی دو سال آینده خواهیم بود.

باقری بنابی در خصوص شهرک ولی عصر به مشکلات اساسی این شهرک اعم از فاضلاب و … اشاره و خاطرنشان کرد: با پیگیری و طی جلسات متعدد با مسئولین استانی مقرر شد مبلغ ۴ میلیارد تومان برای تکمیل شبکه فاضلاب این شهرک تخصیص یابد و قول داده اند که انشاءالله تا یکسال آینده مشکل فاضلاب حل و فصل گردد.

وی مشکلات ایجاد شده در حوزه های مختلف خصوصا بخش مسکن در شهرستان بناب و گرانی مسکن و اراضی را عدم تکمیل طرح جامع شهر عنوان کرد و گفت: متاسفانه طرح جامع بناب از سال ۹۴ تاکنون به هیچ عنوان پیگیری نشده است و حتما تلاش می کنیم این طرح را تکمیل و اجرا نماییم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ظرفیت گردشگری در شهرستان بناب را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: طرح های خوبی داریم، و طی دیدارهایی که با مسئولان گردشگری داشتیم در حال رایزنی هستیم که منطقه تفریحی سد دوش به بخش خصوصی واگذار شود، ضمن اینکه منطقه تفریحی اطراف صوفی چای، مناطق گردشگری صور و توتاخانه و جاده صور به کندوان در دست مطالعه است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.