حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب در سال ۹۹ برگزار شد
27 ژوئن 2020 - 19:18
شناسه : 4836
بازدید 92
3

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب در سال ۹۹ با حضور باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و رفیعی فرماندار شهرستان بناب و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد. به گزارش بناب پرس، فرماندار شهرستان بناب ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به موقعیت و قدرت شوراهای آموزش و پرورش در […]

ارسال توسط :
پ
پ

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب در سال ۹۹ با حضور باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و رفیعی فرماندار شهرستان بناب و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، فرماندار شهرستان بناب ضمن تبریک دهه کرامت با اشاره به موقعیت و قدرت شوراهای آموزش و پرورش در تاثیر گذاری و ارتقای وضعیت آموزشی و پرورشی اظهار داشت: استفاده ویژه از پتانسیل های شوراهای آموزش و پرورش در جهت ارتقاء آموزش، پرورش و فضاهای فیزیکی مورد اهتمام اعضاء این شورا در شهرستان قرار گیرد.

فرماندار بناب گفت: هم اکنون آموزش و پرورش شهرستان بناب دارای۱۰ پروژه عمرانی فعال می باشد. وی از افتتاح ساختمان خانه معلم آموزش و پرورش شهرستان بناب تا هفته دولت خبر داد.

امین رفیعی مجموع اعتبارات دولتی اختصاص داده شده به آموزش و پرورش را حدود ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

رفیعی پتانسیل و ظرفیت خیرین شهرستان بناب را قوی دانست و گفت: فرهنگ سازی لازم در این زمینه در سطح جامعه انجام گرفته است که ان شاءالله در جهت رشد فضاهای فیزیکی و بهینه سازی فضاها از این پتانسیل بیش از پیش در سطح شهرستان استفاده نمائیم.

لزوم تشکیل کمیته های آموزشی، عمرانی و پرورشی در شورای آموزش و پرورش

در ادامه محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شورای آموزش و پرورش باید مورد توجه جدی قرار گیرد اظهار داشت: تمامی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بناب باید در شورای آموزش و پرورش شهرستان به صورت دقیق بررسی شوند و راه حل های مناسب جهت حل مشکلات ارائه شود.

باقری بنابی بر لزوم تشکیل کمیته های آموزشی، عمران و پرورشی در شورای آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: وضعیت آموزش عمران و پرورشی باید در این کمیته ها به صورت تخصصی بررسی شوند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعدد و تنوع مدارس در کشور و شهرستان بناب ادامه داد: تنوع مدارس در کشور باعث به وجود آمدن بی عدالتی و تبعیض در بین دانش آموزان شده است.

باقری بنابی گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و استفاده از فضای مجازی در جهت آموزش دانش آموزان، تقویت اینترنت روستاهای دور افتاده شهرستان بناب امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی از تصویب اردوگاه امام (ع) آموزش و پرورش شهرستان بناب به عنوان اردوگاه ملی در شورای آموزش و پرورش استان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم ملی شدن این اردوگاه در شورای آموزش و پرورش کشور نیز تصویب شود و شاهد استفاده از منابع ملی برای این اردوگاه باشیم.

سلامت هر جامعه به کیفیت آموزشی آن جامعه وابسته است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز ضمن تبریک دهه کرامت و هفته قوه قضاییه تصریح کرد: برنامه استراتژیک نظام تعلیم و تربیت کشور بر پایه سند تحول بنیادین است و سیاست ما براساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرای دقیق این سند است.

حسین پارسامهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با وجود به این که دانش‌آموزان در مدارس حضور نیافتند ولی آموزش تعطیل نشد و مدافعان آموزش در کنار مدافعان سلامت در این مدت مجاهدت کردند و از طرق مختلف، چه از طریق تلویزیون و چه از طریق فضای مجازی و راه های دیگر آموزش دانش آموزان را ادامه دادند.

پارسامهر با اشاره به اینکه سلامت هر جامعه به کیفیت آموزشی آن جامعه وابسته است اظهار داشت: کیفیت دانش آموزان به عنوان دریافت کنندگان آموزش، کیفیت معلمان به عنوان عرضه‌کننده خدمات آموزشی، امکانات و تجهیزات ضروری و در نهایت روال اداری و برنامه ریزی اداری برای آموزش از مولفه های تاثیر گذار مقوله کیفیت آموزشی هستند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.