حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اهدای ۲۵ سری جهیزیه نیکوکاران بنابی به نیازمندان
23 نوامبر 2019 - 23:46
شناسه : 2768
بازدید 96
4

اهدای ۲۵ سری جهیزیه نیکوکاران بنای به نیازمندان به گزارش بناب پرس، مرکز خیریه نیکوکاری مهرآباد شهرستان بناب ۲۵ سری جهیزیه به نیازمندان اهدا کرد. این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، چرخ گوشت، جاروبرقی، اتو، اجاق گاز، سماور گازی، سرویس چینی، سرویس قابلمه، سماور، ساعت دیواری و سرویس آشپزخانه به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ […]

ارسال توسط :
پ
پ

اهدای ۲۵ سری جهیزیه نیکوکاران بنای به نیازمندان

به گزارش بناب پرس، مرکز خیریه نیکوکاری مهرآباد شهرستان بناب ۲۵ سری جهیزیه به نیازمندان اهدا کرد.

این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، چرخ گوشت، جاروبرقی، اتو، اجاق گاز، سماور گازی، سرویس چینی، سرویس قابلمه، سماور، ساعت دیواری و سرویس آشپزخانه به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که در اختیار نوعروسان کم بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

محرم آتش بهار عضو مرکز نیکوکاری و هیئت امنای مسجد مهرآباد بناب گفت: خیران این مرکز علاوه بر تهیه و توزیع جهیزیه در تأمین نیازهای درمانی افراد کم درآمد و تأمین معیشت نیازمندان هم مشارکت می کنند.

مسجد مهرآباد یکی از آثار تاریخی دوران صفویه می‌باشد و در این مسجد نیکوکاران و خیراندیشان گمنام سالیان سال علاوه به تأمین کمک به افراد نیازمند در تمام حوادث و بلایا اعم از سیل و زلزله و سایر بلایای غیر مترقبه نیز کمک می‌کنند که همچنین در حوادث اخیر زلزله سراب و میانه یک خیر گمنام بنابی طبق فیش واریزی ۵ میلیون تومان به حساب هلال احمر واریز کرده است؛ و یک محموله به ارزش سیزده میلیون تومانی شامل: پتو، ظروف آشپزخانه، فرش، بخاری و سایر لوازم خانگی به مناطق زلزله زده میانه و سراب ارسال شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.