حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
انتخابات مایه اقتدار کشور است
24 ژانویه 2020 - 20:08
شناسه : 3342
بازدید 64
2

امام جمعه بناب: انتخابات مایه اقتدار کشور است/ شرکت در انتخابات تقدیر عملی از شهدا، ادای دین به سردار سلیمانی و لبیک به مقام معظم رهبری است به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه شرکت در انتخابات یکی از مظاهر […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب: انتخابات مایه اقتدار کشور است/ شرکت در انتخابات تقدیر عملی از شهدا، ادای دین به سردار سلیمانی و لبیک به مقام معظم رهبری است

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه شرکت در انتخابات یکی از مظاهر قوت گرفتن کشور است، اظهار داشت: با توجه به اینکه که در آستانه انتخابات سرنوشت ساز قرار داریم، یکی از استواری و ثابت قدم ایستادن در برابر دشمن حضور گسترده در انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات مایه اقتدار کشور است، اذعان کرد: ملت همان گونه که در سوگ سردار فاتح شهید سلیمانی معجزه آفریدند و یوم الله دیگر به بار آوردند و در نماز جمعه هفته گذشته تهران با درخشش خود یک معجزه دیگر به وجود آوردند، با همان سیاق به زعم خواست دشمن باید در انتخابات دوم اسفند نیز بدرخشند و معجزه دیگری در برابر توطئه های استکبار جهانی برای کشور رقم بزنند.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در انتخابات مدرن ترین سلاح و حربه در برابر شرارت های دشمنان نظام است و ملت ایران با شرکت پرشور در انتخابات دوم اسفند ماه سیلی دیگری را به صورت کریه المنظر دشمنان حرامزاده خواهند زد.

وی خاطرنشان ساخت: سیلی که عزیزان سپاه در حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق به آمریکا زدند، دیگر آبرو و حیثیتی برای آنها در منطقه نگذاشت و قطعاً حضور چشمگیر ملت در انتخابات پیش رو ضربه مهلک دیگری بر پیکر آمریکایی ها در منطقه خواهد زد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه شرکت در انتخابات تقدیر عملی از شهدا و پاسداری از خون مظلومان، ادای دین به سردار شهید سلیمانی مخلص و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است؛ تأکید کرد: ابرقدرت جهان به رهبری یک حرامزاده شقی با بکارگیری اجهزه هوا و فضای خود در تاریکی شب ناجوانمردانه یک عبد صالح و همراهانش را به شهادت رساندند، غافل از اینکه تیشه بر ریشه خود زده و مقدمات نابودی خود را فراهم نموده است.

وی افزود: امروز آمریکایی ها در منطقه نیرو ندارند بلکه سربازان آنها در پناهگاه ها به عنوان یک گروگان هستند که در پایگاه های خود زندانی شده اند و آمریکا دست و پای خود را گم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب حضور چند میلیونی مردم عراق در راهپیمایی امروز بغداد را در سایه برکت خون های پاک شهدا دانست و گفت: قطعاً خون ریخته شده شهدا روز به روز ملت ها را بیدارتر و مصمم تر می کند.

وی ابراز کرد: این خون های ریخته شده از یک طرف تروریست تمام عیار بودن آمریکا و از طرف دیگر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را در سراسر دنیا به نمایش گذاشت.

امام جمعه بناب یادآور شد: شکست مفتضحانه آمریکا در جریان حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی ها را که نخستین بار اتفاق افتاد، باید برای همیشه حفظ کنیم و هیچ مسئله فرعی این عزت و افتخار بزرگ را تحت الشعاع قرار ندهد و در کتابهای درسی گنجانده شود.

وی ادامه داد: ضربه و سیلی که فرزندان شما به صورت ابرقدرت جهانی وارد کرد، سه کشور اروپایی بیش از آمریکا دست و پای خود را گم کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با تأکید بر اینکه باید از سرداران افتخار آفرین خود به نحو شایسته ای محافظت و مراقبت کنیم؛ بیان کرد: نباید بگذاریم ذخایر الهی پژمرده و سرخورده شوند. بحث سقوط هواپیما یک اتفاق بود که فعلاً نمی شود روی آن و دلایل آن قضاوت کرد ولی ملت باید بدانند که سپاه پیش مرگ این مرز و بوم است و بسیاری از این سرداران از جمله سرداران حاجی زاده، سلامی، پورجمشیدیان، باقری و … حاج قاسم های بالقوه و بلکه بالفعل هستند و باید از دید صیادان بیرحم دنیا آنها را حفظ کنیم.

وی یادآور شد: سردار سلیمانی دیگر یک فرد نیست بلکه یک امت، یک مکتب و یک تفکر باقی خواهد ماند و این تفکر بحول قوه الهی گسترش خواهد یافت.

امام جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه با ‌عرض تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بیان گوشه ای از زندگی گهربار آن حضرت از اقدامات و تلاش های نیروهای انتظامی در کشور به ویژه از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی شهرستان بناب که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت مجرمان را شناسایی و با دستگیری آنها متخلفان را به دست قانون می سپارند، تقدیر و تشکر کرد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.