حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب:  مسئولان در ترویج فرهنگ اسلامی پیشگام باشند
11 دسامبر 2019 - 22:41
شناسه : 2941
بازدید 137
6

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب: مسئولان در ترویج فرهنگ اسلامی پیشگام باشند به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه مسئول نظام جمهوری اسلامی باید با مسئول جمهوری لائیک تفاوت داشته باشد؛ افزود: نباید در نظام اسلامی که تشکیل […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب:
مسئولان در ترویج فرهنگ اسلامی پیشگام باشند

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه مسئول نظام جمهوری اسلامی باید با مسئول جمهوری لائیک تفاوت داشته باشد؛ افزود: نباید در نظام اسلامی که تشکیل یافته در ادارات آن رفتارها و حرکات غیراسلامی انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز نتوانسته ایم از مردم شناخت کافی داشته باشیم؛ اظهار کرد: اگر از مردم مراقبت نکنیم نمی توانیم در برابر توطئه های مختلف دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: نظامی که مردم پشتوانه آن باشند، همه چیز دارد ولی نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار نباشد، آن نظام محکوم به شکست است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی خاطرنشان کرد: در طول ۴۱ سال مردم هر وقت با حکومت و حاکمیت همراه شدند دشمنان مرعوب شدند، لذا مسئولینی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می گیرند باید تمام حرکات و سکنات خود را در مسیر نظام و انقلاب قرار دهند. چرا که تمام رفتارهای آن ها از سوی مردم رصد می شود.

وی بیان کرد: بزرگ ترین ثروت این نظام و کشور مردم هستند و باید مسئولان در راستای مراقبت از این ثروت تلاش و کوشش مضاعف کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.