حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه موقت بناب: قدرت های جهانی هرگز نخواهند توانست رژیمی را که ریشه در دل ملت ایران دارد تغییر بدهند
14 ژوئن 2019 - 18:22
شناسه : 1321
بازدید 142
8

‍ امام جمعه موقت بناب: قدرت های جهانی هرگز نخواهند توانست رژیمی را که ریشه در دل ملت ایران دارد تغییر بدهند بیانات حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری امام جمعه موقت شهرستان بناب در خطبه های نماز جمعه ۲۴ خرداد ۹۸: بالاترین جلوه های تمسّک به تقوا که خوشبختانه ملت بزرگوار ایران اسلامی نیز به […]

ارسال توسط :
پ
پ

‍ امام جمعه موقت بناب: قدرت های جهانی هرگز نخواهند توانست رژیمی را که ریشه در دل ملت ایران دارد تغییر بدهند

بیانات حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری امام جمعه موقت شهرستان بناب در خطبه های نماز جمعه ۲۴ خرداد ۹۸:

بالاترین جلوه های تمسّک به تقوا که خوشبختانه ملت بزرگوار ایران اسلامی نیز به آن چنگ زده است، گردن نهادن به حکومت حقّه الهی است.

طبق حدیث قدسی خداوند به عزت و جلالت خود قسم یاد کرده است هر قوم و ملتی که رهبری امام جائر را قبول کرده و به آن گردن نهاده باشد هر چند که تقوا را هم رعایت کرده باشد عذاب خواهد کرد و هر قوم و ملتی که حکومت و رهبری امام عادل را قبول کرده و به آن گردن نهاده باشد و هر چند گناهکار هم باشد او را عفو خواهد کرد.

در زمان غیبت امام عصر (عج) یا باید کناری نشست و کاری به حکومت نداشته باشیم و پادشاهان ظالم و جائر بیایند هر کاری اعم از غارت و کشتار انجام دهند و یا اینکه تا ظهور حضرت و تشکیل حکومت واحد رهبری یک فرد عادل را قبول و به آن گردن نهیم.

امام صادق علیه السلام در تفسیر این حدیث قدسی چنین می فرماید: «امام جائر آنقدر ظلم روا می دارد که تمام حسنات ملتی را که رهبری او را قبول کرده اند، از بین می برد، بنابر این خداوند آن قوم را عذاب خواهد کرد؛ و در مقابل حسنات و خوبیهای امام عادل آنقدر زیاد است که تمام سیّئات ملتی را که رهبری او را قبول کرده اند، از بین می برد و به همین جهت خداوند متعال آن قوم را عفو خواهد کرد.»

رهبران جائر و فاسق در کشورهای عربستان و امارات در یمن هزاران هزار انسان بیگناه را می کشند در حالیکه در یمن ۱۲ میلیون نفر در معرض مرگ هستند و مردم مکه و مدینه و سایر شهرها از صبح تا شام در حال نماز و عبادت و مراعات تقوا باشند، خداوند بخاطر جرم و جنایات و ظلم پادشاهان آنها نماز و روزه هایشان را بر سرشان خواهد کوبید، بخاطر اینکه رهبری افراد جائر را پذیرفته و به آن گردن نهاده اند.

از دیدار نخست وزیر ژاپن شخصیت سوم یا چهارم سیاسی جهان با مقام معظم رهبری واقعاً احساس عزت و سرور کردم، ببینید چه کسی برای ما رهبری می کند و با چه قدرت و عزت نفس و تکیه بر قدرت الهی در برابر قدرت های بزرگ ایستاده است و می گوید: جمهوری اسلامی ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد و تجربه مذاکراه با آمریکا در برجام را تکرار نخواهد کرد.

آن عده از مسئولانی که در دل رغبت به مذاکره با آمریکا را داشتند، باید در طول این زمان به نقص و اشتباهات خود پی ببرند.

مگر قدرت های جهانی می توانند رژیمی را که ریشه در دل ملت ایران دارد، تغییر بدهند؟ بعد از این همه فشار ۴۰ ساله بر علیه این نظام، این حضور مردم در راهپیمایی های روز قدس و ۲۲ بهمن استقامت و ایستادگی این ملت را نشان می دهد.

شخصیتی منحصر بفرد یعنی مقام معظم رهبری با پشتوانه قدرت بیکران الهی و استقامت ملت ایران با تعبیرات و جملات خود عزت جمهوری اسلامی ایران را به رخ استکبار می کشد و می گوید: از مواضع جمهوری اسلامی به هیچ وجه عقب نخواهیم نشست.

قبل از انقلاب فقط آیات قرآن را می خواندیم و با چشم نمی دیدیم، اما حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و سیدحسن نصرالله آمدند و این آیات الهی را محقق ساختند و ما داریم به عینه آیات را می بینیم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.