حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: ۹ دی روز ولایت و تجدید بیعت با ولایت است
27 دسامبر 2019 - 19:40
شناسه : 3106
بازدید 69
5

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی: ۹ دی روز ولایت و تجدید بیعت با ولایت است حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۹ دی این روز را روز ولایت و تجدید بیعت با ولایت خواند و گفت: در سال ۸۸ فتنه […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی: ۹ دی روز ولایت و تجدید بیعت با ولایت است

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۹ دی این روز را روز ولایت و تجدید بیعت با ولایت خواند و گفت: در سال ۸۸ فتنه کوری به وقوع پیوست که قلوب اهل ایمان را منکسر و دشمنان اسلام را به وجد آورد.

وی اظهار داشت: در فتنه سال ۸۸ هر دو طرف دخیل بود و در فتنه اخیر هم که ماه گذشته شعله ور شد اکثر مسئولان و حتی سران قوا دانسته یا ندانسته سهیم و دخیل بودند که در هر دو فتنه رهبر و رهروانش بودند که درخشیدند و دست در دست هم دادند و نظام و انقلاب اسلامی را از شرّ استکبار و مفلوکین جبهه نفاق حراست نموده و نقشه های شیاطین را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام والمسملین باقری بنابی با بیان اینکه مردم بصیر، نجیب و صبور ایران در مواقع حساس با حضور بموقع دِین خود را به اسلام و قرآن ادا نموده و دشمن را ناکام و ضعف و ندانم کاریهای مسئولان امر را جبران و حجت را تمام نموده اند، گفت: این انسانهای مؤمن عملاً به اثبات رسانیده اند که در راه اسلام و مصالح نظام جمهوری اسلامی برای پرداخت هر هزینه آمادگی دارند و هر تلخی ودشواری را به جان و دل می خرند.

خطیب جمعه بناب افزود: این گنجینه بی نظیر و سرمایه عظیم مردمی مغفول عنه مانده در بستر تاریخ را امام عظیم الشأن کشف و به فعلیت رساند، اینکه حضور مردم در صحنه و دخالت مردم در سرنوشت خود تعیین کننده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه امام امت عهدنامه جامعی برای آینده این ملت به یادگار گذاشت و رهبر معظم انقلاب نیز بیانیه گام دوم انقلاب شرح و نسخه عملی همان عهدنامه را ترسیم فرموده است، افزود: هر دو امام عظیم الشأن ذخیره الهی و پیک نجات عزت و شرف هستند و هر دو یک رسالت الهی را در برنامه خود دارند تا جوامع انسانی را رشد، بیداری و بلوغ بخشیده و به تدریج مقدمه حکومت جهانی حضرت ولیعصر ارواحنا فداه را فراهم سازند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی اذعان کرد: در فتنه ۸۸ در روز عاشورا و در فتنه اخیر آبان ماه بعد از محرم و صفر شیاطین کج فهم و غرب پرست هر چه در توان داشتند تاختند و از هیچ جنایتی در تخریب، آتش افروزی مساجد، حوزه های علمیه و کتب دینی و اماکن دولتی مضایقه نکردند و به اثبات رساندند که این تعلیم دیده های یأجوج و مأجوج با اسلام و قرآن مشکل دارند و مسائل اقتصادی و گرانی بنزین فقط بهانه است.

امام جمعه بناب با اشاره به اینکه تار و پود نظام جمهوری اسلامی نور خدایی است و از مکتب اهل بیت علیهم السلام نشأت گرفته و از عاشورا بهم رسیده است، تصریح کرد: قطعاً بدانید زحماتی که برای این نظام کشیده شده و خونهایی در پای این نظام ریخته شده و شهدایی که برای حفظ جمهوری اسلامی تقدیم شده است، همه اینها مقدمه و هزینه های سنگین ظهور حضرت بقیة الله ارواحنا فداه است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.