حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: همه ملت وظیفه داریم به این نعمت وجود چنین رهبری دانا، شجاع و حکیم شکر ویژه آورده و جهت دوام بقاء و طول عمر این عبد صالح نماز شکر بجا آوریم
15 فوریه 2019 - 19:30
شناسه : 681
بازدید 200
4

امام جمعه بناب: همه ملت وظیفه داریم به این نعمت، وجود چنین رهبری دانا، شجاع و حکیم شکر ویژه بجا آورده و جهت دوام بقاء و طول عمر و عافیت این عبد صالح نماز شکر بجا آوریم به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بناب […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب: همه ملت وظیفه داریم به این نعمت، وجود چنین رهبری دانا، شجاع و حکیم شکر ویژه بجا آورده و جهت دوام بقاء و طول عمر و عافیت این عبد صالح نماز شکر بجا آوریم


به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بناب با تقدیر و تشکر از جهاد بزرگ و حماسه و حضور ملت نجیب ایران بویژه مردم شهرستان بناب اظهار داشت: این حضور استثنایی، این حرکت الهی، این اتحاد و اتفاق مبارک در این مقطع زمانی در حمایت از اصل نظام و انقلاب بوده و حاکی از این حقیقت است که مردم در راه خدا بی تفاوت نیستند
وی افزود: این حرکت عظیم حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب قاطع و دندان شکنی بود به فضولی ها و پرحرفی های استکبار و دلگرمی و قوت قلب شد برای آنهایی که در سرتاسر جهان همیشه شکوه ایران اسلامی را رصد می کنند و نگران ترفندها و شیطنت های جهانخواران ستمگر هستند.
خطیب جمعه بناب گفت: این حرکت معجزه وار در این برهه سخت با این همه فشار روانی و تبلیغاتی سنگین رسانه های شیطانی استکبار جهانی را جزء نصرٌ من الله و امداد سرشار غیبی چیز دیگری نمی توان دانست.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی سپس حادثه تروریستی جاده خاش ـ زاهدان را محکوم و به بازماندگان و خانواده های شهدا و جانبازان این حادثه تسلیت گفته و افزود: دشمن به خاطر عدم توانایی در مقابله رو در رو با جمهوری اسلامی اقدام به چنین کارهای ذلیلانه میزند و این اقدام نهایت بیچارگی و درماندگی دشمنان این نظام اسلامی است.
وی ابراز امیدواری کرد: همه این پیام های غیبی حاکی از این حقیقت است که مغز و باطن این انقلاب ریشه در توحید وآیات قرآن دارد و همه باید به این واقعیت اذعان کنیم این پرچمی که در ایران زمین برافراشته شده، پرچم توحید است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تأکید کرد: این ملت صبور و نجیب در برابر شیاطین کوتاه نیامده اند، هم شاه آنها را از کشور طرد نموده، هم خود شیاطین را از مملکت بیرون رانده، هم استقلال و آزادی را بدست آورده و تا امروز حفظ نموده و هم رشته های وابستگی ها را از بین برده است.
وی همچنین با اذعان به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان عروس خاورمیانه تجلی داده است، تصریح کرد: این ملت در نهایت فشار و تحریم دشمن، هم پرچم توحید را در منطقه به اهتزاز درآورده و رهبری و پاسداری نموده است، هم به ملت های دیگر اسوه و الگو شده و به آنها درس مقاومت آموخته، هم به ستمدیدگان و مستضعفان درس شهامت و شجاعت داده و هم تمامی توطئه ها و نقشه های آنها را در منطقه نقش بر آب نموده و به مدت ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از سر گذرانیده اند.
امام جمعه بناب در ادامه خطبه ها به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری (گام دوم انقلاب) اشاره کرد و گفت: معظمٌ له در بیانیه وحی آمیز خود همه گفتنی ها را مشروح و مستند و مدلل به رشته تحریر آورده است و گذشته و حال و آینده این نظام مقدس را ترسیم و وظایف و تکالیف عموم، مخصوصاً قشر جوان نیرومند و پرانگیزه را مشخص فرمودند، بنابراین همه ملت وظیفه داریم به شکرانه این نعمت و موهبت وجود چنین رهبری دانا، شجاع و حکیم شکر ویژه بجا آورده و جهت دوام بقاء و طول عمر ایشان نماز شکر بجا آوریم.
وی یادآور شد: انقلاب بحول قوه پروردگار در عرض این ۴۰ سال، هزاران هزار برکات و نعمات و کرامات و حسنات با خود آورده و مسلماً در این مدت کم و کاست هایی هم وجود داشته و غیرقابل انکار است که قسمتی از آنها را دشمنان نظام سنگ اندازی و کارشکنی نموده، قسمت دیگر از ناپختگی یا مسامحه کاری یا عجز و ناتوانی دولت ها رخ داده و قسمتی از ناحیه خود مردم است و قسمت دیگر نیز طبیعی و عمومی است.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با گرامیداشت فرارسیدن ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز در سال ۵۶ و نثار درود و صلوات بر شهدای قیام آنروزگفت: این قیام پرشور و انقلابی تبریز به پاس گرامی داشت چهلم قیام مردم قم بود که هیمنه طاغوت را تارومار و روز به روز تنور انقلاب را افروخته تر و صفوف مردم را بهم پیوسته تر کرد و سرعت و جریان انقلاب را بالا برد و پیروزی انقلاب را به جلو کشید.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.