حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3100 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: همه ملت، مخصوصاً دولتمردان و مسئولان اگر در عملکردها، اعتقادات و اخلاقیات خود بازنگری و تجدیدنظر نکنند، آن موقع دولت و ملت با مشکل مواجه خواهند شد
20 دسامبر 2019 - 17:28
شناسه : 3061
بازدید 74
4

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی: همه ملت مخصوصاً دولتمردان و مسئولان اگر در عملکردها، اعتقادات و اخلاقیات خود بازنگری و تجدیدنظر نکنند، آن موقع دولت و ملت با مشکل مواجه خواهند شد. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایش […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی:

همه ملت مخصوصاً دولتمردان و مسئولان اگر در عملکردها، اعتقادات و اخلاقیات خود بازنگری و تجدیدنظر نکنند، آن موقع دولت و ملت با مشکل مواجه خواهند شد.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اظهار داشت: آمریکا زمانی نمی تواند هیچ غلطی بکند که در داخل برای دشمن پایگاه درست نکنیم و با برخی عملکردهای دشمن پسند در راستای منویات دشمنان قدم برنداریم از این رو هر ملتی رمز اصلی را از دست بدهد، شیاطین بر آنها مسلط خواهند شد.

وی اذعان کرد: ۴۱ سال است طبق قانون اساسی مردم در تمام اداره امور کشور مستقیم و غیرمستقیم دخالت و نقش دارند و امروز در نتیجه رأی ملت است که مجلس شورای اسلامی، دولت، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی تشکیل می شود و دست بیگانه ای در کار نیست.

حجت الاسلام والمسملین باقری بنابی با بیان اینکه برخلاف توصیه های حضرت امام و مقام معظم رهبری دولت و ملت گرفتاری پیدا کرده و زرق و برق دنیا زدگی و قدرت طلبی همه را بخود مشغول ساخته و عدالت و ایثار و محبت و برادری رنگ باخته است، افزود: همه ملت مخصوصاً دولتمردان و مسئولان اگر در عملکردها، اعتقادات و اخلاقیات خود بازنگری و تجدیدنظر نکنند، آن موقع دولت و ملت با مشکل مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه قویاً به عملکرد دولتمردان نقد داریم، خطاب به مسئولان گفت: برخی مدیران و صدرنشینان باید قبول کنند که از مردم فاصله گرفته و دیدار چهره به چهره با مردم را نمی پسندند و از مشکلات مردم باخبر نیستند و با آسانسور خصوصی در محل کار خود حاضر شده و از دیدار رو در رو با مردم اجتناب می کنند و تصمیمات و مصوبات جلسات و نشست هایشان همواره طبقه مستضعف را نشانه رفته بطوری که ضعیف روز به روز ضعیف تر و مرفهین و پولدارها پولدارتر می شوند.

خطیب جمعه بناب اذعان کرد: حضرت امام همیشه طبقه ضعیف را سفارش می کرد و می فرمود: انقلاب، انقلاب محرومان و مستضعفان است، اینها انقلاب را به پیروزی رساندند و ولی نعمتان ما محرومان و مستضعفان هستند.

امام جمعه بناب تصریح کرد: نمی شود کشور را با مصاحبه و شعار اداره کرد بلکه در عمل و در راستای حل مشکلات مردم باید گام بردارند و با راه های ذلت بار گداپروری و حقارت کشور رونق نمی گیرد بلکه دولتمردان مسیر کرامت و بزرگواری را پیش روی مردم قرار دهند، زیرساخت ها را تقویت کرده و روی خطوط تولید و اشتغال برای فرزندان این ملت فکر اساسی بکنند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب نیز تأکید کرد: فرمان رهبری زمانی عملیاتی خواهد شد که مدیریت کشور حالت جهادی به خود گیرد و مسئولان برای رو در رو شدن با مردم ابایی نداشته باشند و همچنین از ساخت و سازهای تشریفاتی و تجملاتی و نیز دریافت حقوق های نجومی و سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.