حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: در سایه مجاهدت شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی را سرافراز پشت سر گذاشتیم
14 آگوست 2020 - 17:35
شناسه : 5113
بازدید 76
3

امام جمعه بناب: در سایه مجاهدت شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی را سرافراز پشت سر گذاشتیم/ در اقامه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام تابع ستاد ملی کرونا هستیم به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی با اشاره به وقایع تاریخی دهه آخر ذی الحجه الحرام روز مباهله، خاتم بخشی امیرالمومنین (ع)، […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب: در سایه مجاهدت شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی را سرافراز پشت سر گذاشتیم/ در اقامه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام تابع ستاد ملی کرونا هستیم

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی با اشاره به وقایع تاریخی دهه آخر ذی الحجه الحرام روز مباهله، خاتم بخشی امیرالمومنین (ع)، انفاق به مسکین، یتیم و اسیر اظهار داشت: اتفاق این رویدادهای تاریخی که با نزول وحی و آیات الهی نیز همراه بوده است، همه در شرح مناقب و فضایل حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام می باشند.

وی افزود: در شان نزول آیه مباهله، آیه تطهیر، آیه ولایت و سوره انسان همه علمای شیعه و اکثر علمای تراز اول اهل تسنن به اتفاق اذعان می کنند که این آیات در مورد علی ابن ابطالب علیه السلام است.

خطیب جمعه بناب به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: صدام ملعون که از حمایت بیدریغ شرق و غرب همراه بود، ایران اسلامی در سایه مجاهدت ها و رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان بدون ابنکه یک وجب از خاک میهن مان را از دست بدهیم پیروز و سرافراز این جنگ تحمیلی شدیم و اکنون نیز مدافعان حرم موجب افتخار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی یادآور شد: در آستانه ماه محرم الحرام، ماه عزای سیدالشهداء علیه السلام قرار داریم؛ و مسلما عزاداری امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا متفاوت تر از سالهای گذشته خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در مورد نحوه برگزاری مراسمات عزاداری در محرم امسال تاکید کرد: با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند من خودم نیز بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا رفتار می کنم، فرمایشات معظم له را فصل الخطاب قرار داده و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا عزاداری خواهیم کرد تا مبادا عزاداری هایمان منجر به بروز فاجعه انسانی نشود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.