حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: در سایه ایستادگی مردان بلند همت تهدیدها به فرصت تبدیل شد/ تحریم آقای ظریف ناشی از ذلت و شکست آمریکاییهاست
02 آگوست 2019 - 20:18
شناسه : 1669
بازدید 68
5

در سایه ایستادگی مردان بلند همت تهدیدها به فرصت تبدیل شد/ تحریم آقای ظریف ناشی از ذلت و شکست آمریکاییهاست به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بناب ضن عرض تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) با اشاره به موقعیت بالای جمهوری اسلامی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

در سایه ایستادگی مردان بلند همت تهدیدها به فرصت تبدیل شد/ تحریم آقای ظریف ناشی از ذلت و شکست آمریکاییهاست

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بناب ضن عرض تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی (ع) با اشاره به موقعیت بالای جمهوری اسلامی در جهان اظهار داشت: ملتی که به دنبال استقلال و سرافرازی و اوج در قله های فضل و کرامت است، باید آستین همت و مردانگی به کمر بسته با صلابت و شجاعت و مقاومت تلخی ها را بجان خریده و با اعتماد به نفس و خودباوری موانع را برکنار و بن بست ها را بشکافد.
وی افزود: در سایه ایستادگی و مقاومت مردان بلند همت تهدیدهای پیش آمده دشمن تبدیل به فرصت شده و تنگ نظری و کوته فکری رخت بر می بندد.
خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بی شک و تردید یک رخداد عظیم و برکات رحمانی و انفجار نور بود که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ بدست انسان ربانی، بلند همت، یک رامرد علم و عمل و عدالت و تقوا بمانند خمینی کبیر رضوان الله علیه و یاران صدیق و سخت کوش و با وفایش به وقوع پیوست و کل نقشه های راه شیاطین و ابرقدرت ها را درب و داغون و به هم ریخت و از طلیعه همان انفجار ورق بر له مظلومان و مستضعفان برگشت و به تدریج و روز به روز پیش مقدمه به قدرت رسیدن حاکمان صالح و علامات و نشانه های وعده های قرآن خودنمایی می کند.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اذعان به نظرکارشناسان مخالفان نظام مبنی بر اینکه آمریکائیها در برابر اعراب ادای شیر را درمی آورند و در برابر جمهوری اسلامی بمانند خرگوش رفتار می کنند، گفت: امروز در سطح جهان نام ایران و ایرانی می درخشد و با فخر و فخامت و سربلندی و عزت سر زبانها افتاده، ستون های حساس خبری جهان را به خود اختصاص داده و خبرهای سربلندی و سرافرازی شیرمردان سپاه نظام اسلامی در رأس اخبار بین المللی قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: نخبه های مردم آمریکا می گویند ای کاش ما هم رهبر دینی بمانند رهبر ایران داشتیم، قدرتهای مستکبرکه تا دیروز مطلق العنان بودند و هیچ حریفی را در برابر خود تحمل نمی کردند، امروز در برابر فرزندان شما مردم نجیب و دشمن شناس قدرت میدان داری را از دست داده اند،.بنابر این نباید بخاطر قیمت های مقطعی دلار و سکه و گوشت بی تابی کرد بلکه برای رسیدن به قله های افتخار، انسان باید تلخی بچشد، و ناراحتی ها ببیند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اظهار داشت: قدرت و صلابت فرزندان الهی و انقلابی شما مردم مؤمن و حق شناس در کل منطقه زلزله و ولوله به راه انداخته که هر روز سیل میانجی گران از اقصا نقاط جهان برای نجات متجاوزان از چنگ و قهر شیرمردان و لشکریان ولایت به کشور شما سرازیر می شوند و همه به التماس افتاده اند.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تأکید کرد: همه این دستاوردها در چله اول و در گام اول بوده و البته غیرقابل انکار است این که تا حال بسیار مشکلات بزرگی هم نظام و هم شما مردم از سر گذرانیده و تحمل نموده و از بحران ها و طوفان های سهمگین عبور نموده اید و انشاءالله در گام دوم راه های باقیمانده آسان خواهد بود و این طبیعت و لازمه همت بالا و هر کار بزرگ است. همت عالی و مقصد اعلی و کار بزرگ سرمایه بزرگ لازم دارد.
امام جمعه بناب با اشاره به سردرگمی سران آمریکا گفت: این طرف از صلح سخن می گویند، از آشتی صحبت به میان می آورند، آشتی گر می فرستند؛ از این طرف هم تحریم می کنند، تهدید می کنند، تحریم اخیر آقای ظریف وزیر امور خارجه هم ناشی از ذلت و شکست آنهاست.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.