حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب درگذشت آیت الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت
10 ژانویه 2020 - 15:52
شناسه : 3271
بازدید 135
6

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی طی پیامی درگذشت حضرت آیت الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت در این پیام آمده است: رحلت قدیمی ترین یار امام امت (رض) و مقام رفیع ولایت و رهبری، حضرت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی موجب تأثر و تألم شد؛ ایشان علاقه خاصی به مردم شریف بناب و […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی طی پیامی درگذشت حضرت آیت الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت

در این پیام آمده است:

رحلت قدیمی ترین یار امام امت (رض) و مقام رفیع ولایت و رهبری، حضرت آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی موجب تأثر و تألم شد؛ ایشان علاقه خاصی به مردم شریف بناب و اعتقاد وافر به حوزه علمیه این شهر داشتند و هر سال حداقل یکبار به این شهر سفر می کردند.

این عالم پارسا علاوه بر سوابق درخشان مبارزاتی و انقلابی و فعالیت در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، ۴۰ سال امین، صادق و محرم اسرار امام و رهبری بود.

این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده و بستگان ایشان تسلیت عرض می کنم، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علوّ درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می دارم.

مصطفی باقری بنابی ـ امام جمعه بناب
۲۰ دی ۱۳۹۸

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.