حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: تمام مسائل و بحران های اقتصادی در سایه مقاومت قابل حل است
07 ژوئن 2019 - 18:04
شناسه : 1296
بازدید 83
6

امام جمعه بناب گفت: تمام مسائل و بحران های اقتصادی جامعه در سایه مقاومت مردم قابل حل است. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان بناب با بیان اینکه در زمان کنونی ایران اسلامی زیر ذره بین عقلای عالم قرار دارد، افزود: مسائل […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب گفت: تمام مسائل و بحران های اقتصادی جامعه در سایه مقاومت مردم قابل حل است.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان بناب با بیان اینکه در زمان کنونی ایران اسلامی زیر ذره بین عقلای عالم قرار دارد، افزود: مسائل و فشارهای اقتصادی زود گذرند و آنچه ماندگار خواهد بود عزت و شوکت است که خداوند، پیامبر اکرم (ص) و تمام ائمه اطهار (ع) به آن وعده داده‌اند.
وی اظهار داشت: نباید برای مسائل جزئی در کشور به نظام، رهبری و مسئولان سوءظن داشته باشیم و در زمان کنونی همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز مکرر به آن تاکید کرده‌اند، روز مقاومت است.
خطیب جمعه بناب با اشاره به اینکه مومنین باید دائم همدیگر را به صبر و مقاومت توجه داده و توصیه کنند، گفت: دنیا در زمان کنونی به نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی با این دیدگاه نگریسته و می‌نگرد.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به ایام سالروز تخریب قبور ائمه علیهم السلام و تسلیت این مصیبت به ساحت امام عصر (عج) ادامه داد: در هیچ دین، مذهب و آیینی به قبور انسان‌ها اهانت نمی‌شود.
وی یادآوری کرد: در آن مقطع قبر شریف علی علیه السلام نیز برای مصون ماندن از این اقدام شوم بیش از ۱۰۰ سال مخفی ماند و با توجه به اینکه انسان‌های کج اندیش همواره ریشه دارند در سال‌های اخیر نیز قبور اولیای الهی مورد حمله داعشی ها قرا گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی، افزود: اگر تلاش‌های جوانان و مدافعان حرم نبود، بزرگ‌ترین بلا در تاریخ اسلام رخ می داد بنابراین جوانان ایران اسلامی با سپر قرار دادن جان‌های خود از ناموس ممالک اسلامی به ویژه از حرم اهل بیت علیهم السلام دفاع کردند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.