حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: تدابیر مقام معظم رهبری هیمنه آمریکا را شکست
28 ژوئن 2019 - 20:16
شناسه : 1458
بازدید 67
5

امام جمعه بناب گفت: تدابیر مقام معظم رهبری هیمنه آمریکا را شکست و آن را در زمین و هوا ذلیل کرد. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تجلیل از مقام شامخ شهید بهشتی و با بیان گوشه‌ای از خدمات این شهید بزرگوار اظهار […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب گفت: تدابیر مقام معظم رهبری هیمنه آمریکا را شکست و آن را در زمین و هوا ذلیل کرد.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تجلیل از مقام شامخ شهید بهشتی و با بیان گوشه‌ای از خدمات این شهید بزرگوار اظهار کرد: بعد از شهادت ایشان آنهایی که علیه بهشتی مظلوم بد می‌گفتند، غرب‌پرستان و نامحرمان از صف محرمان جدا شدند.

وی افزود: قتل و غارت‌هایی که امروز در وجب به وجب کشورهای اسلامی انجام می‌شود، نشأت گرفته از نقشه غربی‌ها، غرب‌زده‌ها و تفکرات اروپایی است که «اختلاف بینداز و حکومت کن»!

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه آثار و نوشته‌های شهید بهشتی در کشور و کشورهای اروپایی خط بطلانی بر تفکرات غلط آنها کشیده است؛ گفت: امروز خدمات آن شهید بزرگوار در سطح اروپا طنین افکن شده است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری‌بنابی با اشاره به اینکه امام راحل(ره) یک انسان شناس و اسلام شناس کامل بود و تمام جملات و کلمات امام(ره) بر اساس حقیقت بود؛ تصریح کرد: ایشان در خصوص شهید بهشتی فرمودند«بهشتی یک ملت بود، بهشتی یک امت بود.» و این حرف بزرگی است که باید اهمیت اظهارات امام راحل(ره) را درک کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای نسل حاضر بخصوص جوانان ضرورت دارد برای حفظ و استمرار انقلاب و نظام اسلامی و برای استقلال این کشور و سعادت آن این ذخایر را به خوبی شناسایی و این شخصیت ها و ذخایر را حفظ و درک کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه بناب از مقام معظم رهبری به عنوان سرمایه و نعمت بزرگ الهی یاد کرد و گفت: سرمایه بزرگی در اختیار ماست و در سایه رهبری حکیمانه و تدابیر مقام معظم رهبری هیمنه آمریکا شکست و آمریکا را در زمین و هوا ذلیل کرد.

باقری‌بنابی تصریح کرد: امروز اوج و عظمتی که جمهوری اسلامی در دنیا به آن رسیده، تاکنون به آن نرسیده بود. مسائل اقتصادی و مشکلات اقتصادی حق است اما در قبال آن کشور به دستاوردهای بزرگ و عظیمی دست یافته که هیچ وقت این عظمت را به خود ندیده بود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.