حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: بی توجهی مردم منجر به جولان کرونا نشود/ مردم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند
02 نوامبر 2020 - 23:52
شناسه : 5823
بازدید 73
6

بی توجهی مردم و جولان کرونا/ مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی با تأکید بر ضرورت اجرای محدودیت های کرونایی و رعایت توصیه های بهداشتی از سوی شهروندان اظهار کرد: طی روزها و هفته های اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان و […]

ارسال توسط :
پ
پ

بی توجهی مردم و جولان کرونا/ مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند

به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی با تأکید بر ضرورت اجرای محدودیت های کرونایی و رعایت توصیه های بهداشتی از سوی شهروندان اظهار کرد: طی روزها و هفته های اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان و تعداد فوتی ها در سطح شهرستان هستیم و اگر محدودیت ها اعمال نشود و مردم همکاری نکنند در روزهای آتی با یک فاجعه بزرگ انسانی روبه رو خواهیم شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های طاقت فرسای پزشکان و کادر درمانی شهرستان تصریح کرد: فضای بیمارستان های ما محدود بوده و کادر درمانی نیز خسته شده اند و فضای بیمارستانی ما جوابگوی بیماران جدید کرونایی نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب اضافه کرد: اگر بخواهیم شاهد کاهش تعداد مبتلایان و فوتی های کرونایی باشیم مستلزم این است که مسائل و شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با بیان اینکه اگر رعایت نکنیم مردم زیادی گرفتار این بیماری مزمن خواهند شد؛ تأکید کرد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل و کاهش آمار مبتلایان و فوتی ها به مسئولان درمانی کمک کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات و مشورت های مقام معظم رهبری در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی باید نصب العین مردم و مسئولان باشد؛ گفت: امروز زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی عین عبادت و از طرف دیگر کمک به کادر درمان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا ادارات باید پیشقدم باشند و مردم نیز برای حفظ جان خود و شهروندان در اجرای این دستورالعمل ها مسئولان را یاری و همراهی کنند.

وضعیت نگران کننده کرونایی بناب/ ۳ برابر شدن آمار فوتی‌ها

فرماندار بناب با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا بخصوص از اواسط مهرماه و اوایل آبان ماه را غیرقابل توصیف عنوان کرد و اظهار داشت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از شهروندان این ویروس بشدت در بناب شیوع پیدا کرده و جان تعدادی از همشهریان را گرفته است.

وی با اظهار نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان و فوت شدگان کرونایی در سطح شهرستان بناب افزود: متأسفانه در طی روزهای اخیر آمار فوتی ها در بناب به ۳ برابر افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و مدیریت کرونا شاهد افزایش مرگ و میر در شهرستان خواهیم بود؛ گفت: اگر ما کرونا را مدیریت نکنیم قطعاً این ویروس منحوس تمام ما را مدیریت خواهد کرد.

شهریار فتحی سپس با اشاره به خستگی کادر درمانی و پرستاران شهرستان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا درگیر هستند، ضمن دعوت از شهروندان برای رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: بنده به شخصه از ادارات دولتی و نهادهای شهرستان بازدید خواهم کرد که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برخورد قاطع با مسئولان ادارات انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه بناب هم مشمول محدودیت های کرونایی شده است؛ افزود: مشاغل گروه های دو ، سه و چهار در شهرستان بناب حق فعالیت ندارند.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: اکیپ هایی بر نحوه اجرای محدودیت ها نظارت خواهند کرد که امیدواریم مردم هم همکاری لازم را بعمل آورند.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.