حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت در زمینه اقتصادی است
06 سپتامبر 2019 - 19:44
شناسه : 2072
بازدید 143
4

بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت در زمینه اقتصادی است به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام محرم با بیان اینکه دهه اول محرم یادآور ماجرای عظیم عاشوراست؛ اظهار داشت: تا دنیا هست قصه عاشورا […]

ارسال توسط :
پ
پ

بیشتر مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت در زمینه اقتصادی است

به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با عرض تسلیت ایام محرم با بیان اینکه دهه اول محرم یادآور ماجرای عظیم عاشوراست؛ اظهار داشت: تا دنیا هست قصه عاشورا باقی است و هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با تشریح اهداف و فلسفه قیام عاشورا اذعان کرد: شهادت امام حسین علیه السلام و اصحاب آن حضرت حجت را تمام و اسلام را بیمه کرد و روح جسارت در امت ایجاد کرد و خفتگان امت را یکی پس از دیگری بیدار کرد و حرکت توابین و قیام مختار غوغایی از این بیداری بود.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برخاسته از نهضت و قیام عاشوراست، تصریح کرد: متأسفانه در داخل برخی برای از بین رفتن انقلاب دامن می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: به برکت اخلاص و تدابیر مقام معظم رهبری، خون پاک شهدا و مقاومت و استقامت شما مردم امروز ایران اسلامی در اوج عزت و عظمت قرار دارد و درخشش و هیمنه مردم ایران اسلامی زبانـزد شرق و غرب است.

وی همچنین با بیان اینکه امروز جایگاه جمهوری اسلامی در رتبه های بالایی قرار دارد؛ خاطرنشان کرد: خداوند نبخشد آنهایی را که به مسائل اقتصادی دامن زدند و بیشتر این مشکلات اقتصادی از ناحیه سوء مدیریت ها بود و سوء مدیریت ها باعث به وجود آمدن مشکلات اقتصادی شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه ضمن تجلیل از زحمات و دلاورمردی های مدافعان حرم اظهار کرد: مهدی سبزی یکی از افتخارات شهرستان بناب است که به علت افتخاراتی که آفرید و اخیراً از ناحیه مقام عظمای ولایت به دریافت نشان فتح مفتخر شد که این افتخار را برای مردم شهرستان بناب، خانواده محترم سبزی و سایر همرزمان وی تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.