حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
امام جمعه بناب: احساس خطر قدرت های شیطانی از جمهوری اسلامی ایران از ناحیه جهانی شدن اسلام است
21 ژوئن 2019 - 21:09
شناسه : 1423
بازدید 115
4

امام جمعه بناب: احساس خطر قدرت های شیطانی از جمهوری اسلامی ایران از ناحیه جهانی شدن اسلام است به گزارش بناب پرس، مصطفی باقری بنابی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بناب گفت: ملت صبور ایران در اثر مجاهدت و مقاومت به یک گوهر گرانمایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در سطح […]

ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بناب:
احساس خطر قدرت های شیطانی از جمهوری اسلامی ایران از ناحیه جهانی شدن اسلام است


به گزارش بناب پرس، مصطفی باقری بنابی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بناب گفت: ملت صبور ایران در اثر مجاهدت و مقاومت به یک گوهر گرانمایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در سطح مناسبی دست یافت که تحقق آن در این روزگار برای کشورهای جهان خواب و خیال و سرابی بیش نیست، اما حفظ و صیانت آن به مردانگی و همت والا نیاز دارد، و مقاومت مضاعف می طلبد تا این گوهر بدست صاحب اصلیش ارواحنا فداه سپرده شود.
وی افزود: امروز بی شکّ نور خدا و برکات اهلبیت از سرزمین ایران به سرتاسر جهان ساطع می گردد، ملت ایران در وضع کنونی رسالتی بر دوش گرفته و علم حقی را برافراشته و این انقلاب پیامهایی با خود آورده که حرف دل ملت ها و گمشده محرومان و ستمدیدگان روی زمین است.
خطیب جمعه بناب با اشاره به پیشرفت مکتب اسلام و افول سایر مکاتب تصریح کرد: ملت های ستمدیده و زجر کشیده تاریخ بعد از تحمل هزاران سال ظلم و جور و ناعدالتی بطرف اسلام ناب، مکتب اهلبیت گرایش پیدا می کنند و این دستاورد کمی برای جمهوری اسلامی نیست.
باقری بنابی با تأکید بر اینکه احساس خطر قدرتها از ناحیه جهانی شدن اسلام است، افزود: انرژی اتمی، سلاح هسته ای، غنی سازی، توان موشکی، حقوق بشر همه بهانه بوده و عمدتاً آنچه قدرتها را از ما ناخرسند و عصبانی کرده، همه در سر این مسئله است که می گویند شما اسلام را در جهان مطرح کرده اید، و به ملت ها جرأت دادید، شما ابّهت ابرقدرت ها را از بین بردید و سیادت و سروری ما را هیچ و پوچ نمودید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه ظلم ستیزی در تار و پود اسلام و آیات قرآن است، گفت: اینکه رهبر شما ملت در برابر سلطه گران مستکبر و نماد عینی شیطان بزرگ چنین با بی اعتنایی برخورد نموده و بر سر ظالم فریاد می کشد، این فرهنگ قرآن و سیره انبیاء و اولیای الهی است واین فرزند شایسته امیرالمؤمنین در صحنه های بحرانی انقلاب در قول و عمل ثابت کرده اند که ما کربلایی و انقلابی هستیم.
امام جمعه بناب اذعان کرد: بار سنگینی که امروز این مرد عظیم الشأن الهی در دوش گرفته از عهده ۷۰ میلیون ملت ایران خارج است، پس به چنین رهبری باید افتخار نمود و شب و روز برایش دعا کرد که وجود چنین رهبری برای عموم ملت شکر و سپاس ویژه لازم دارد.
وی با اشاره به ساقط کردن پهپاد متجاوز آمریکایی به مرزهای کشور توسط نیروهای سپاه گفت: به برکت جهاد و فداکاری این فرزانگان تاریخ، امروز در سرتاسر جهان، ملت و کشوری در عزت و شرف و استقلال به پای شما مردم نمی رسد و این در حالی است که ساقط کردن پهپاد یک کار پیش پا افتاده است، اگر چنانچه کوچکترین تحرکی داشته باشند از بن نابود خواهند شد.
باقری بنابی در پایان گفت: امروز تنها مشکل ما که دشمن بر روی آن متمرکز است، فشار روانی و جنگ اقتصادی است؛ ما اگر در سالهای گذشته پیام های رهبری را جدی می گرفتیم و به علامت گذاری ها و هشدارهای معظم له توجه و به موقع عمل کرده بودیم، امروز در فشار و تنگنا قرار نمی گرفتیم.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.