حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اقامه نماز عید سعید فطر شهرستان بناب به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی میدان امام حسین ع/ تصاویر + بیانات
05 ژوئن 2019 - 15:47
شناسه : 1274
بازدید 90
6

اقامه نماز عید سعید فطر شهرستان بناب به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی میدان امام حسین (ع) به گزارش بناب پرس، مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عیر فطر بیان کرد: بیانات امام جمعه بناب در خطبه های نماز عید فطر: عید فطر یعنی عید پیروزی بر شیطان و غلبه بر نفس […]

ارسال توسط :
پ
پ

اقامه نماز عید سعید فطر شهرستان بناب به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی میدان امام حسین (ع)

به گزارش بناب پرس، مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز عیر فطر بیان کرد:

بیانات امام جمعه بناب در خطبه های نماز عید فطر:

عید فطر یعنی عید پیروزی بر شیطان و غلبه بر نفس اماره، ماه رمضان ایمان مومن را آبدیده و تقویت می کند، فلسفه روزه کسب تقوا و تمرین مقاومت است.

خداوند با این پروژه یکماهه می خواهد مقاومت بشر در برابر شیطان و نفس اماره سهل و آسان شود، هر گاه بنده به حالتی برسد که به خدا ایمان آورده و به طاغوت کفر بورزد به محکم ترین دستاویز چنگ زده است که هرگز گسستنی نیست.

طاغوت و شیطان بزرگ می خواهد مجددا مردم ایران را به زنجیر بکشد و این ملت نیز با ایستادگی و مقاومت آنها را مایوس خواهد کرد.

یک عده ترسو و فریب خورده می خواستند با آمریکائیها سر تعظیم فرود آوریم، اما با استقامت و ایستادگی این ملت آمریکائیها مجبور شده اند کوتاه بیایند.

می بینیم که سیل واسطه ها را بسوی ما گسیل داشته ند، و این وعده صریح قرآن است که اگر صبر کنید و تقوا پیشه کنید از شر و کید شیطان به شما آسیبی نخواهد رسید.

اکنون ۴۰ سال است جمهوری اسلامی ایران علیرغم شیطنت های ابرقدرت های زور و زر و تزویر با تکیه بر قدرت ولایت و هنر عالمان دینی و مقاومت و مجاهدت فرزندان شما مردم غیور به راه خود ادامه می دهد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.