حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
افزایش ۹۳۱ نفری ثبت‌نام دانش‌آموزی شهرستان بناب/ قبولی ۴۱۱ دانش آموز بنابی در سال تحصیلی گذشته در دانشگاه‌های دولتی
01 دسامبر 2023 - 10:41
شناسه : 15909
بازدید 86
2
مدیر آموزش و پرورش بناب خبر داد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب از افزایش جمعیت دانش آموزی این شهرستان و همچنین قبولی ۴۸ نفر در رشته‌های پزشکی در کنکور سال تحصیلی گذشته خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی
پ
پ
محمود پورلطفعلی

مدیر آموزش و پرورش بناب

به گزارش بناب پرس، محمود پورلطفعلی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بناب با اشاره به اینکه آموزش پرورش بناب فصل ثبت نام پرتراکمی را سپری کرد، اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد امسال جمعیت دانش آموزی بناب ۹۳۱ نفر افزایش یافته است.

وی همچنین افزود: در نتیجه این افزایش امسال برای اولین بار همه ظرفیت های دبیرستان های این شهرستان پر شده است.

پورلطفعلی همچنین با اشاره به اینکه آمار قبولین کنکور سراسری نیز امسال در مقایسه با سال قبل رشد چشمگیری داشته است، تصریح کرد: ۴۱۱ نفر از دانش آموزان شرکت کننده در کنکور در شهرستان بناب امسال توانستند به دانشگاههای دولتی راه یابند.

وی افزود: ۴۰ نفر از آمار قبولین مربوط به رشته پزشکی، ۸ نفر دندانپزشکی و ۵۰ نفر رشته های پیراپزشکی هستند و همچنین ۸۳ نفر نیز توانستند در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوند و آمار قبولین رشته های مهندسی نیز ۱۲۰ نفر و سایر رشته ها هم ۱۰۸ نفر بوده است.

مدیر آموزش و پرورش بناب با اشاره به وارد شدن ۲ مدرسه جدید الاحداث به چرخه آموزش و پرورش بناب در سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: ۲ باب مدرسه آماده تحویل نیز در حال حاضر وجود دارد که در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

 

لینک کوتاه:    http://bonabpress.ir/?p=15909

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.