حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
افزایش امید به زندگی، اصلی ترین نشانه توسعه
07 دسامبر 2023 - 12:32
شناسه : 15945
بازدید 72
2
شهردار بناب: جلسه کمیته مناسب سازی شهری بناب و گرامیداشت روز جهانی معلولین با حضور شهردار، جمعی از مسئولین موسسات مردم نهاد و کارشناسان در شهرداری بناب برگزار و از تعدادی از افراد دارای معلولیت با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی
پ
پ

به گزارش بناب پرس، پناهی شهردار بناب در این جلسه اظهار داشت: افزایش امید به زندگی یکی از مولفه‌های توسعه یافتگی شهری می باشد و شهرداری بناب اهتمام ویژه‌ای به این موضوع دارد.

وی افزود: پروژه‌ها و طرح های اجرایی ضمن اینکه باید دارای پیوست فرهنگی، زیست محیطی و غیره باشند لازم است به دستور العمل های مناسب سازی نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا شهری ایمن برای افراد دارای معلولیت فراهم شود.

شهردار بناب با اشاره به اینکه شهرداری به وظایف ذاتی خود و با کمک خود افراد دارای معلولیت در جهت مناسب سازی عمل می‌کند، از توان یابان خواست مشکلات خود را بصورت جدی مطالبه کنند.

در این جلسه حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و از اقدامات شهرداری بناب در حوزه های مختلف و بویژه مناسب سازی شهری قدردانی کردند.

در پایان این جلسه شهردار بناب از تعدادی از افراد دارای معلولیت با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

تصاویر:

 

لینک کوتاه:          http://bonabpress.ir/?p=15945

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.