حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
افتتاح نخستین درمانگاه تخصصی دیابت جنوب استان در شهرستان بناب
24 ژوئن 2019 - 18:09
شناسه : 1427
بازدید 107
1

افتتاح نخستین درمانگاه تخصصی دیابت جنوب استان در شهرستان بناب به گزارش بناب پرس، ظهراب ستاره مدیر کلینیک ویژه تخصصی دیابت مهر آفرین بناب در مراسم افتتاح این کلینیک گفت: درمانگاه و تجهیزات آن، با هزینه کرد بیش از ۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و در کنار ارائه خدمات پیشگیرانه برای جلوگیری […]

ارسال توسط :
پ
پ

افتتاح نخستین درمانگاه تخصصی دیابت جنوب استان در شهرستان بناب

به گزارش بناب پرس، ظهراب ستاره مدیر کلینیک ویژه تخصصی دیابت مهر آفرین بناب در مراسم افتتاح این کلینیک گفت: درمانگاه و تجهیزات آن، با هزینه کرد بیش از ۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و در کنار ارائه خدمات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به دیابت و خدمات فوق تخصصی در زمینه های داخلی، ارولوژی، چشم پزشکی، تغذیه و آزمایشگاه، زخم های بیماران دیابتی هم به روش جدید لارو به طور کامل در آن درمان می شود.

ستاره با اشاره به اینکه این درمانگاه تنها کلینیک تخصصی با امکانات لارو درمانی در جنوب استان و شاه راه غرب کشور به تهران است، افزود: بیماری دیابت به علت کم تحرکی، وزن بالا، سبک زندگی و تغذیه نامناسب در جامعه رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: این مرکر درمانی علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان بنابی، آماده ارائه خدمات درمانی به شهرهای همجوار هم خواهد بود.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.