حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اعزازی: می توانیم با همکاری و هماهنگی یکدیگر کارها را خوب پیش ببریم
19 ژوئن 2019 - 15:12
شناسه : 1367
بازدید 167
6

اعزازی در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بناب: می توانیم با همکاری و هماهنگی یکدیگر کارها را خوب پیش ببریم به گزارش بناب پرس، اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بناب که به ریاست رفیعی فرماندار و اعضای این کمیته در سالن اجتماعات […]

ارسال توسط :
پ
پ

اعزازی در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بناب:
می توانیم با همکاری و هماهنگی یکدیگر کارها را خوب پیش ببریم

به گزارش بناب پرس، اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بناب که به ریاست رفیعی فرماندار و اعضای این کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، گفت: با وجود اینکه در کشور مشکلات زیاد داریم، من معتقد نیستم هیچ کاری در کشور صورت نمی گیرد، بلکه هم فعالیت بیشتر شده و هم پیشرفت زیاد صورت گرفته است.

وی افزود: شما خودتان شاهد هستید که چقدر اعتبار برای شهرستان جذب شده و چقدر کارهای عمرانی در بهداشت و درمان، پل میدان معلم، مدرسه سازی و ورزشگاه انجام شده است.

نماینده بناب با اشاره به حجم کارهای انجام یافته در سالهای اخیر تصریح کرد: کارهایی که انجام می دهم به حساب شخصی نیست بلکه بخاطر عمران و آبادانی مملکت و همشهریانم است و انصاف نیست یکدیگر را تخریب و تضعیف کنیم، می توانیم با همکاری و هماهنگی یکدیگر کارها را خوب پیش ببریم.

اعزازی گفت: اعتباری که برای پل میدان معلم جذب شده به گونه ای است که به پیمانکار پروژه بدهکار نیستیم و اعتبار مازاد هم داریم، در حالیکه بندرت پروژه ای پیدا می شود که دولت به پیمانکار آن بدهکار نباشد.

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری بناب در پل میدان معلم تاکید کرد: پل میدان معلم حتما امسال به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده بناب به اعتبارات ورزشی و گردشگری شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال های ۹۶ و ۹۷ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان فقط برای ورزشگاه هزینه شده است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.