حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اصناف غیر ضروری بناب تا ۱۵ فروردین تعطیل می‌شوند.
21 مارس 2020 - 21:25
شناسه : 3760
بازدید 77
6

فرماندار بناب از تعطیلی بازار شهر بناب تا ۱۵ فروردین خبرداد.  به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، امین رفیعی  امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام قبلی مسوولان مبنی بر تعطیل بودن بازار بناب در روز ۱۵ فروردین جاری جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی بازار خوشبختانه اصناف و کسبه […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار بناب از تعطیلی بازار شهر بناب تا ۱۵ فروردین خبرداد.

 به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، امین رفیعی  امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام قبلی مسوولان مبنی بر تعطیل بودن بازار بناب در روز ۱۵ فروردین جاری جهت گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی بازار خوشبختانه اصناف و کسبه بناب با درک شرایط همکاری خوبی با مسوولان بهداشت و درمان از خود نشان دادند به همین خاطر کار ضدعفونی کردن اماکن به خوبی اجرا شد.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری مردم و به‌ویژه بازاریان، اصناف و کسبه بناب به‌خاطر تعطیل کردن محل کسب خود تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا بازار بناب تا ۱۵ فروردین نیز تعطیل خواهد بود تا از شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن شهروندان جلوگیری شود.
فرماندار بناب سپس با بیان اینکه صنف قصابان، نانوایان، میوه فروشان، فروشندگان مواد بهداشتی و سوپرمارکت‌ها از این قاعده مستثنی هستند؛ یادآور شد: میدان میوه و تره بار و خشکبار هر روز تا ساعت ۱۲ ظهر دایر خواهد بود.
وی ادامه داد: فروشندگان لوازم یدکی و تجهیزات خودرو نیز به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.
رفیعی در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی خانه‌های مردم امن‌ترین مکان برای حفظ آنان از ابتلاء به ویروس کروناست و شهروندان عزیز مطمئن باشند که مسوولان برای عادی شدن شرایط و رفع این خطر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند و هرگز از پای نخواهند نشست.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.