حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
23 ژوئن 2020 - 20:35
شناسه : 4804
بازدید 80
2

استفاده از ماسک در ادارات برای کارکنان و ارباب رجوع اجباری است/ سه ماهه اول ۹۹ بیش از ۱۰۰۰ نفر برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند به گزارش بناب پرس فرماندار شهرستان بناب ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کروناویروس در کشور توزیع مواد بهداشتی […]

ارسال توسط :
پ
پ

استفاده از ماسک در ادارات برای کارکنان و ارباب رجوع اجباری است/ سه ماهه اول ۹۹ بیش از ۱۰۰۰ نفر برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند

به گزارش بناب پرس فرماندار شهرستان بناب ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کروناویروس در کشور توزیع مواد بهداشتی ماسک و ضدعفونی کننده در شهرستان با کمبود مواجه نشد، افزود: خوشبختانه امروز پس از گذشت ۴ ماه از شیوع ویروس کرونا امکانات بهداشتی و درمانی به حد کافی در بناب وجود دارد و هیچ کمبودی در این خصوص نداریم.

امین رفیعی با بیان اینکه منشأ شیوع کرونا در بناب مجالس، مراسمات و مراودت های خانوادگی است، اظهار داشت: بطور متوسط روزانه ۲۰ نفر در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری می شوند.

فرماندار شهرستان بناب تصریح کرد: در سه ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۱۰۴۰ نفر براب بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند، در حالیکه در مدت مشابه سال قبل ۲۰ نفر ثبت نام کرده بودند.

وی استفاده از ماسک در ادارات از طرف کارکنان و ارباب رجوع را اجباری دانست و گفت: استفاده از ماسک تنها راه پیشگیری از شیوع کرونا است که مردم این کار در اماکن عمومی نیز باید اجباری شود.

رفیعی بازگشت تعطیلی ها با توجه به افزایش شیوع کرونا در شهرستان را غیرممکن عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، بازگشت تعطیلی ها امکان پذیر نیست، و مردم باید با استفاده از اقدامات پیشگیرانه مانع افزایش مبتلایان به کرونا باشند.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به اینکه لازم است همکاری و هماهنگی بین مردم و مسئولین به نحو احسن انجام شود، از مسئولین ادارات خواست: مردم و ارباب رجوع را با طمانینه و سعه صدر پاسخ دهید و این حداکثر توقعات مردم از مدیران است و مردم نیز قانع هستند و شرایط کشور و جامعه را بخوبی درک می کنند.

در پایان این جلسه از زحمات و خدمات محمد پورناجی بخشدار سابق شهرستان بناب تجلیل بعمل آمد و حمید بالغ به عنوان معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری بناب و رضا لعلی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی بناب معرفی شدند.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.