حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ماه مبارک رمضان
23 آوریل 2020 - 20:51
شناسه : 4101
بازدید 89
4

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری محافل قرآنی، نمازهای جمعه و جماعات و مراسمات معنوی در ماه رمضان از ظرفیت فضای مجازی برای ارتباط با محیط‌های معنوی استفاده می‌شود. به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری محافل قرآنی، نمازهای جمعه و جماعات و مراسمات معنوی در ماه رمضان از ظرفیت فضای مجازی برای ارتباط با محیط‌های معنوی استفاده می‌شود.

به گزارش بناب پرس، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: بی‌تردید امسال با شرایط موجود، ماه مبارک رمضان حال و هوای متفاوتی دارد و در این شرایط برگزاری هر گونه برنامه که باعث تجمع افراد شود می‌تواند به ادامه‌دار شدن وضعیت زنجیره کرونا کمک کند. از این رو همانطور که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی‌شان فرمودند که فرصت فضای مجازی را باید دریافت ما می‌توانیم از ظرفیت‌های فضای مجازی برای ارتباط با محیط‌های معنوی استفاده کنیم.

وی افزود: ائمه محترم جمعه و جماعات با بهره گیری از مجموعه‌های متخصص حوزه رسانه، فضای مجازی و فناوری اطلاعات باید اپلیکیشن‌ها و محصولاتی در این زمینه تولید کنند که در این ماه برای انجام اعمال مذهبی و دینی مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به همراه برخی ائمه جمعه استان در شهرستان بناب حضور یافت و مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی امام جمعه این شهر قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.