حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اخذ گواهینامه استاندارد کیفیت محصول CE توسط فولاد صنعت بناب
13 آگوست 2019 - 11:25
شناسه : 1800
بازدید 77
4

اخذ گواهينامه استاندارد كيفيت محصول CE توسط فولاد صنعت بناب مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به دریافت گواهینامه استاندارد محصول اجباری اتحادیه اروپا CE، برای محصولات توليدي خود شد به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومي فولاد صنعت بناب، با توجه به كيفيت بالا و استقبال از محصولات اين مجتمع در بازارهاي داخلي […]

ارسال توسط :
پ
پ

اخذ گواهينامه استاندارد كيفيت محصول CE توسط فولاد صنعت بناب

مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به دریافت گواهینامه استاندارد محصول اجباری اتحادیه اروپا CE، برای محصولات توليدي خود شد

به گزارش بناب پرس به نقل از روابط عمومي فولاد صنعت بناب، با توجه به كيفيت بالا و استقبال از محصولات اين مجتمع در بازارهاي داخلي و خارجي و برنامه ريزي انجام شده براي عرضه محصول در بازارهاي جهاني، اقدام به اخذ گواهي استاندارد CE انجام و بر اساس مميزي انجام شده توسط نماينده شركت ددال، اين شركت موفق به دریافت گواهینامه استاندارد محصول اجباری اتحادیه اروپا CE، برای محصولات توليدي خود شد.

گواهي استاندارد CE علاوه بر الزامی بودن آن برای کشورهای اروپایی، بعنوان یک مبنای جهانی برای صادرات کالا به سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی نيز بشمار میرود و دارندگان اين استاندارد اجازه صدور محصول در بازارهاي جهاني به ويژه اروپا را دارا مي باشند.

این مجتمع با نام تجاري شاهين بناب و با داشتن توان توليد ميلگرد از سايز ۸ الي ۳۲ با گريدهاي مختلف و انواع مقاطع فولادي اعم از نبشي، تيرآهن، ناوداني و همچنين شمش فولادي با كيفيت بالا، كاملترين سبد محصولات فولادی را تولید می نماید.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.