حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
06 آوریل 2020 - 18:51
شناسه : 3876
بازدید 106
7

مرحله دوم رزمایش دفاع بیولوژیک گروه های جهادی بسیج جهت مقابله با ویروس کرونا و ضدعفونی سطح شهرستان بناب صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ عمران دوستی در حاشیه آغاز این رزمایش با بیان اینکه ۳۹۸ گروه جهادی در این رزمایش پای کار امده اند، گفت: پاسداران، بسیجیان، […]

ارسال توسط :
پ
پ

مرحله دوم رزمایش دفاع بیولوژیک گروه های جهادی بسیج جهت مقابله با ویروس کرونا و ضدعفونی سطح شهرستان بناب صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ عمران دوستی در حاشیه آغاز این رزمایش با بیان اینکه ۳۹۸ گروه جهادی در این رزمایش پای کار امده اند، گفت: پاسداران، بسیجیان، طلاب و سایر اقشار ترکیب اصلی این گروه های جهادی هستند که از امروز مرحله دوم رزمایش را آغاز کرده و نسبت به سمپاشی و ضدعفونی اقدام خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب افزود: ۳ هزار و ۷۲۲ نفر از بسیجیان و پاسداران تا به امروز در محلول پاشی مشارکت داشته اند که جا دارد از تمامی این تلاشگران تشکر و قدردانی کنیم.

وی از اتحاد و همدلی تمامی ارگانها و نهادها تشکر کرد و گفت: خوشبختانه اثرات این تلاش و این اتحاد امروز قابل مشاهده است و امروز توانسته ایم تا حدودی شیوع ویروس کرونا در بناب را کنترل کنیم.

تصاویر:

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.