حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اجراي طرح پيشگامان انتظامي ۴ در آذربايجان شرقي
07 دسامبر 2023 - 11:29
شناسه : 15935
بازدید 59
3
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از اجراي طرح پيشگامان انتظامي ۴ در جهت شناسايي و برخورد با کانون هاي جرم خيز در سطح استان خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمدقلی سلطانی منبع : پلیس آذربایجان شرقی
پ
پ

به گزارش بناب پرس، سردار علي محمدي در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجراي فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) مبني بر افزايش احساس امنيت در جامعه و رضايتمندي مردمي طرح پيشگامان انتظامي ۴ در سرتاسر استان به اجرا درآمد.

وي در ادامه افزود:در طرح تعداد ۴۰۶ نقطه آلوده شناسايي شده در استان پاکسازي و همچنين تعداد ۲۴۸ نفر از مجلوبين دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

ارشدترين مقام انتظامي استان تصريح کرد: تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و ۹ دستگاه موتورسيکلت سرقتي و بيش از ۱۶ کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴۰۰ معتاد خطرناک و تابلو دستگير و تحويل مراکز و کمپ هاي ترک اعتياد شد.

سردار”محمدي” با بيان اينکه امنيت و آرامش شهروندان خط قرمز پليس است، گفت: تعداد ۵ نفر از اراذل و اوباشي که با ايجاد راهبندان و عربده کشي آرامش و آسايش شهروندان به مخاطره انداخته بودند نيز دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

وي به کشفيات کالاي قاچاق و اقلام ممنوعه نيز در اجراي اين طرح اشاره کرد و افزود: در حدود ۱۳۰۰ ليتر سوخت قاچاق و تعداد ۳ هزار و ۴۹۷ عدد قرص روانگردان و مقاديري اقلام ممنوعه نيز از قاچاقچيان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي استان در پايان اجراي طرح پيشگامان انتظامي ۴ را در جهت مطالبه شهروندان عنوان کرد و گفت: بر عهدي که با مردم بسته ايم پايبند بوده و آرامش خود را فداري آسايش و آرامش شهروندان خواهيم کرد و با مخلان نظم و امنيت برابر قانون برخورد خواهيم کرد.

 

لینک کوتاه:            http://bonabpress.ir/?p=15935

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.