حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
اتمام پروژه لوله گذاری خط انتقال آب به فاز توسعه شهرک صنعتی بناب
26 آوریل 2020 - 15:39
شناسه : 4146
بازدید 100
6

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: عملیات پروژه لوله گذاری خط انتقال آب به فاز توسعه شهرک صنعتی بناب به پایان رسید. به گزارش بناب پرس، سید مرتضی نیرومند اسکویی با اشاره به پایان عملیات لوله گذاری خط انتقال آب به توسعه شهرک صنعتی بناب، اظهار کرد: این طرح با هدف تأمین آب […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: عملیات پروژه لوله گذاری خط انتقال آب به فاز توسعه شهرک صنعتی بناب به پایان رسید.

به گزارش بناب پرس، سید مرتضی نیرومند اسکویی با اشاره به پایان عملیات لوله گذاری خط انتقال آب به توسعه شهرک صنعتی بناب، اظهار کرد: این طرح با هدف تأمین آب مورد نیاز توسعه و در قالب طرح های کوتاه مدت اجرا شده است.

وی ادامه داد: برای انجام این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نیرومند اسکویی افزود: این پروژه عمرانی با حجم عملیات لوله گذاری به طول یک هزارو ۵۰۰ متر انجام شده و در عرض یک ماه به پایان رسیده است.

وی تشریح کرد: توسعه شهرک صنعتی بناب به مساحت حدودا ۱۰۰ هکتار ایجاد شده و با توجه به شرایط مناسب شهرک صنعتی بناب، بستر لازم برای سرمایه گذاران در توسعه نیز فراهم است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.