حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
آغاز فصل جدیدی از عمران و توسعه شهر بناب در سال جدید
25 می 2024 - 18:34
شناسه : 18051
بازدید 63
1
با شروع اقدامات عمرانی شهرداری بناب در سال ۱۴۰۳، فصل جدیدی در عمران و توسعه شهر بناب رقم خواهد خورد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، فرید پناهی در جریان بازدید از شروع اقدامات عمرانی شهرداری بناب در سال ۱۴۰۳، در تشریح مطلب بالا گفت: با شروع عملیات های عمرانی سال ۱۴۰۳ شهرداری بناب در بیش از ده نقطه ی شهر، شاهد به وقوع پیوستن اقدامات عمرانی متنوعی خواهیم بود.

وی افزود: به یقین هرکدام از این کارها، نقشی ویژه را در توسعه ی شهر بناب خواهند داشت و فصل جدیدی را در پیشرفت و توسعه ی منطقه رقم خواهند زد.

شهردار بناب با اشاره به وسعت و حجم بسیار گسترده ی پروژه ی آسفالت معابر در سال ۱۴۰۲ گفت: ما همچنان مطابق معمول سال گذشته، سعی خواهیم کرد در امر آسفالت ریزی معابر، طبق جدول زمان بندی و نوبت بندی شده در جهت آسفالت معابر و محلات قدم های اساسی را برداریم و مسیرها و معابری را که وضعیت نامساعدی داشته و در لیست نوبت قرار دارند به ترتیب آسفالت ریزی نماییم.

کلیددار شهر بناب در ادامه از شروع کفسازی محوطه پارک کوثر، احداث ساختمان تجاری و خدماتی نویدی، آسفالت ریزی کوی کارمندان و کوچه عفت دیزج شمالی، اجرای آب رو کوچه فرعی کوی رسالت و آماده سازی برای آسفالت ریزی، شروع جدولگذاری جنب مدرسه شریفی در دیزج جنوبی، احداث سرویس بهداشتی در محوطه پارک فدک به تعداد ۱۲ باب، شروع عملیات آماده سازی خیابان هلال جنب هلال احمر برای آسفالت ریزی، شن ریزی و آماده سازی محوطه جنب سپاه جهت نصب غرفه های میوه، تولیدات انبوه قطعات بتنی در کارگاه قطعات بنتی شهرداری بناب خبر داد و بیان داشت: این اقدامات گوشه ای از فعالیت های عمرانی شهرداری است.

وی تاکید کرد: هم اکنون در گوشه گوشه شهر بناب طرح‌های بسیاری در حال اجرا هستند که البته گزارش تکمیلی این اقدامات طی روزهای آینده در جریان یک بازدید خبری مفصل نیم روزه با اصحاب محترم رسانه ی شهرستان از هرکدام از کارهای عمرانی صورت خواهد گرفت، به سمع و نظر همشهریان عزیز خواهد رسید.

تصاویر:

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=18051

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.