حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
آزادی ۳ نفر از محکومان جرایم غیرعمد به همت خیرین هیئت روضه الحسین (ع) شهرستان بناب
20 سپتامبر 2019 - 8:02
شناسه : 2214
بازدید 81
6

به همت خیرین هیئت روضه الحسین (ع) شهرستان بناب آزادی ۳ نفر از زندانیان محکوم به جرایم غیرعمد فراهم و به آغوش خانواده بازگشتند. به گزارش بناب پرس، علیرضا دهقان دادستان بناب در دیدار هیئت امنای هیئت روضه الحسین ضمن ابراز خرسندی از این اقدام  شایسته و خداپسندانه اعضای خیر این هیئت گفت: هیئات مذهبی […]

ارسال توسط :
پ
پ

به همت خیرین هیئت روضه الحسین (ع) شهرستان بناب آزادی ۳ نفر از زندانیان محکوم به جرایم غیرعمد فراهم و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش بناب پرس، علیرضا دهقان دادستان بناب در دیدار هیئت امنای هیئت روضه الحسین ضمن ابراز خرسندی از این اقدام  شایسته و خداپسندانه اعضای خیر این هیئت گفت: هیئات مذهبی سرمنشا خیرات هستند و این اقدام در جهت مساعدت مردمی انجمن حمایت از زندانیان در مراسمات مذهبی بیشتر فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام آهنگری از مسئولین هیئت روضه الحسین (ع) نیز در این دیدار گفت: اعضای هیئت روضه الحسین (ع) برخلاف برخی مدعیان کج اندیش، علاوه بر برگزاری مراسمات سوگواری و جشن و سرور برای اهلبیت علیهم السلام اقدامات زیادی در قالب اردوهای جهادی، برپایی نمایشگاه فاطمی و توزیع نذورات به نیازمندان انجام داده است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.