حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
09 آگوست 2020 - 19:27
شناسه : 5087
بازدید 80
5

آب مشترکانی که نسبت به انشعاب فاضلاب اقدام نکنند قطع می شود/ ۴۰ درصد بنابی‌ها در محلات سکونتگاه‌های غیررسمی ساکن هستند به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، فرماندار بناب در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و توانمندسازی محلات شهری بناب با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در محلات سکونتگاه های غیررسمی اظهار داشت: […]

ارسال توسط :
پ
پ

آب مشترکانی که نسبت به انشعاب فاضلاب اقدام نکنند قطع می شود/ ۴۰ درصد بنابی‌ها در محلات سکونتگاه‌های غیررسمی ساکن هستند

به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، فرماندار بناب در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و توانمندسازی محلات شهری بناب با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در محلات سکونتگاه های غیررسمی اظهار داشت: یک هزار و ۴۲۰ هکتار محدوده شهری بناب را تشکیل می دهد که ۴۷۰ هکتار و در واقع یک سوم آن جزو بافت های ناکارآمد است.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد جمعیت شهر بناب در محلات سکونتگاه های غیررسمی ساکن هستند؛ افزود: افرادی که انشعاب آب دارند باید هرچه سریع تر نسبت به برقراری انشعاب فاضلاب خود نیز اقدام کنند.

رفیعی تصریح کرد: تمام صاحبان املاکی که دارای انشعاب آب هستند باید هر چه سریع تر نسبت به برقراری انشعاب فاضلاب نیز اقدام کنند.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: خانواده هایی که با وجود دریافت اخطار نسبت به برقراری انشعاب فاضلاب اقدام نکرده و تعیین تکلیف نکنند، انشعاب آب آن ها قطع خواهد شد.

رفیعی بیان کرد: متأسفانه شاهد هستیم عده ای در اوضاع سخت کرونایی فاضلاب ملک های شخصی خود را از طریق لوله کشی وارد قوبی چای کرده اند که بسیار خطرناک و زمینه ساز فاجعه و ابتلاء به انواع بیماری ها است.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.