حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
‍ پیام تبریک فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بناب بمناسبت روز شهرداری و دهیاری
04 جولای 2020 - 20:08
شناسه : 4870
بازدید 140
8

‍ پیام تبریک فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بناب بمناسبت روز شهرداری و دهیاری با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ۱۴ تیرماه تحت عنوان « روز شهرداری و دهیاری» در سالنامه رسمی کشور درج شده است. هدف از نامگذاری این روز، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

‍ پیام تبریک فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بناب بمناسبت روز شهرداری و دهیاری

با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز ۱۴ تیرماه تحت عنوان « روز شهرداری و دهیاری» در سالنامه رسمی کشور درج شده است.

هدف از نامگذاری این روز، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرصتی مغتنم برای تکریم و پاسداشت خدمات و زحمات ارزشمند آنها، روز شهرداری و دهیار نامیده شده است.

این خادمین بی ادعا در روستاها و شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کار مردم بزرگوار شهرستان نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.

اینجانبان این روز فرخنده را به شهرداران و دهیاران محترم شهرستان بناب تبريك و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) و شعارهای دولت محترم در مسیر ارتقاء کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم شریف و عزیز را از درگاه حضرت حق خواستاریم.

امین رفیعی – فرماندار شهرستان بناب
رضا لعلی – بخشدار بخش مرکزی شهرستان بناب

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.