حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
‍ خودروي شوتي حامل سنگ فرز خارجی قاچاق در بناب توقيف شد
09 اکتبر 2020 - 0:21
شناسه : 5507
بازدید 93
3

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از كشف و توقیف يك محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در گفت و گو باخبرنگاران، در تشریح این خبرگفت: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد حين گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از كشف و توقیف يك محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد

به گزارش بناب پرس، سرهنگ “سهراب شفقی” در گفت و گو باخبرنگاران، در تشریح این خبرگفت: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد حين گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری سمند حامل بار قاچاق مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي افزود: در بازرسي از خودروی توقیف شده ۳۲ دستگاه سنگ فرز خارجی قاچاق کشف شد.

اين مقام انتظامي بيان داشت:برابر اعلام كارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ريال می باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی را داشته باشد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.