حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
۶۰ درصد مدارس نوسازی شده کشور در ۳ سال اخیر با مشرکت خیرین انجام شده است
04 سپتامبر 2020 - 8:31
شناسه : 5193
بازدید 104
4

۳/۵ برابر شدن سرانه فضای آموزشی در کشور نسبت به قبل از انقلاب/ مشارکت خیرین در ۶۰٪ مدارس نوسازی شده کشور در ۳ سال اخیر به گزارش بناب پرس، رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور،در آئین بهره برداری از مدرسه خیرساز ظفر بناب با اشاره به […]

ارسال توسط :
پ
پ

۳/۵ برابر شدن سرانه فضای آموزشی در کشور نسبت به قبل از انقلاب/ مشارکت خیرین در ۶۰٪ مدارس نوسازی شده کشور در ۳ سال اخیر

به گزارش بناب پرس، رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور،در آئین بهره برداری از مدرسه خیرساز ظفر بناب با اشاره به ۳/۵ برابر شدن سرانه فضای آموزشی نسبت به قبل از انقلاب تصریح کرد: اکنون سرانه فضای آموزشی در کشور برای هر دانش آموز ۵/۲ مترمربع است در حالی که قبل از انقلاب این سرانه ۱/۵ مترمربع بوده است.

وی با تاکید بر لزوم ورود خیرین به امر مدرسه سازی خاطر نشان کرد:تاکنون ۱۳۰ هزار کلاس درس توسط خیرین در کشور احداث شده و ۶۰ درصد مدارس ساخته شده در ۳ سال اخیر توسط خیرین صورت گرفته است.

رخشانی مهر همچنین با اشاره به تعریف ۳۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مدارس خیرساز، عنوان کرد: هر کدام از استانها که مشارکت بیشتر خیرین را داشته باشد از این ردیف بودجه بیشتر استفاده خواهد کرد.

وی در انتها با تاکید بر لزوم جدی گرفتن سند تحول بنیادین از ارتقای معماری مدارس همزمان با رشد کمی فضاهای آموزشی، طبق زیرنظام فضاها و تکنولوژی این سند خبر داد.

لازم به توضیح است، با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش دو باب مدرسه در شهرستان بناب افتتاح و بهره برداری رسید و دو باب مدرسه دیگر نیز کلنگ زنی و کار احداث آنها آغاز شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.