حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
۲۲ درصد بیماران کرونایی بستری در بناب را غیربومی ها تشکیل می دهند
19 نوامبر 2020 - 20:07
شناسه : 5977
بازدید 53
5

۲۲ درصد بیماران کرونایی بستری در بناب را غیربومی ها تشکیل می دهند به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، علی نیّرپور در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در بناب با ارائه گزارشی از روند بیماری کووید۱۹ در این شهرستان اظهار داشت: از بین این تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ بیمار بصورت […]

ارسال توسط :
پ
پ

۲۲ درصد بیماران کرونایی بستری در بناب را غیربومی ها تشکیل می دهند

به گزارش بناب پرس به نقل از فارس، علی نیّرپور در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در بناب با ارائه گزارشی از روند بیماری کووید۱۹ در این شهرستان اظهار داشت: از بین این تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ بیمار بصورت سرپایی مداوا و مرخص و نیز تعداد یک هزار و ۱۷۹ بیمار نیز بستری شدند.

به گفته وی، از تعداد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی شهرستان ۲ هزار و ۴۰۰ نفر دارای بیماری کرونای مثبت بوده اند که ۲۳۹ نفر فوتی داشتیم ولی فوتی های با علائم قطعی کرونای مثبت ۱۳۱ نفر هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب همچنین از بستری شدن یک هزار و ۱۴۶ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب با علائم مثبت کووید۱۹ خبر داد و افزود: ۲۲ درصد تخت های بیمارستان بناب توسط بیماران غیربومی اشغال شده است.

نیّرپور با بیان اینکه شهرستان بناب نیز جزو ۴۶ شهرستان در شرایط قرمز است؛ تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل گروه های ۲ و ۳ و ۴ در این شهرستان تعطیل هستند.

این گزارش حاکی است، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب نیز در این جلسه با اشاره به آغاز تعطیلی دو هفته ای مشاغل گروه های ۲ و ۳ و ۴ در شهرستان بناب گفت: تبلیغات، آموزش و اطلاع رسانی از محورهای اصلی و مهم اجرای این طرح است و ما زمانی می توانیم مردم را در کنار خود داشته باشیم که به خوبی توجیه و اقناع شوند که این کار بر عهده رسانه هاست.

حمید بالغ ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های رسانه های خبری شهرستان در خصوص اطلاع رسانی های دقیق و بموقع اطلاعیه های ستاد مقابله با کرونای شهرستان افزود: انتظار ما از رسانه ها در این شرایط حساس بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای همراه کردن مردم جهت اجرای دستورالعمل ها است.

وی در ادامه تأکید کرد: با رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور قطعاً با رعایت و همکاری مردم و صنوف مختلف طی روزهای آتی به شرایط پایدار خواهیم رسید.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.