حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کلنگ زنی و آغاز فازهای ۳ و ۴ نیروگاه بناب با حضور وزیر نیرو
29 ژانویه 2019 - 22:46
شناسه : 524
بازدید 183
6

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی خبر داد آغاز عملیات اجرایی فازهای ۳ و ۴ نیروگاه سهند بناب با حضور وزیر نیرو به گزارش بناب پرس، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی فازهای ۳ و ۴ نیروگاه سهند بناب همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور وزیر […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی خبر داد

آغاز عملیات اجرایی فازهای ۳ و ۴ نیروگاه سهند بناب با حضور وزیر نیرو

به گزارش بناب پرس، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی فازهای ۳ و ۴ نیروگاه سهند بناب همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی می شود.

ناصر معینی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه نیروگاه بناب جزو پیشرفته ترین نیروگاه های دنیا محسوب می شود؛ اظهار داشت: از این نوع نیروگاه ۸ مورد در سطح کشور در حال احداث است که یکی از این ۸ واحد نیروگاهی در شهرستان بناب احداث خواهد شد.

وی ظرفیت این نیروگاه را ۵۰۰ مگاوات اعلام و تصریح کرد: این واحد نیروگاهی جزو کم مصرف ترین نیروگاه ها از لحاظ مصرف منابع آب بوده و آلایندگی زیست محیطی نیز ندارد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان شرقی تأکید کرد: مصرف آب این نیروگاه کمتر از ۴ لیتر آب در ثانیه است و توسط شرکت مپنا احداث خواهد شد.

به گفته معینی، مدت زمان اجرای این طرح ۱۸ ماه است که واحد بخار آن نیز ظرف ۳ سال وارد مدار خواهد شد و جهت اجرای این پروژه نیروگاهی یک هزار و ۵۰۰ میلیون دلار اعتبار پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صنایع متعددی در این شهرستان فعالیت دارند؛ گفت: احداث این نیروگاه کمک فراوانی برای توسعه این واحدهای صنعتی و فولاد منطقه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.