حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
کشف بیش از ۱۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق در بناب
17 ژانویه 2019 - 12:59
شناسه : 404
بازدید 115
2

کشف بیش از ۱۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق در بناب فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۱۳۵ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در بناب خبر داد. به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با کالای قاچاق با هماهنگی مقامات […]

ارسال توسط :
پ
پ

کشف بیش از ۱۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف ۱۳۵ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در بناب خبر داد.

به گزارش بناب پرس، سرهنگ سهراب شفقی در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با کالای قاچاق با هماهنگی مقامات قضایی، ماموران انتظامی و اداره نظارت بر اماکن عمومی از تعدادی از واحدهای صنفی بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب افزود: در اجرای این طرح تعداد ۱۳۵ هزار و ۴۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و ۴۸۰ بسته تنباکو که فاقد مدارک گمرگی بودند و به صورت قاچاق وارد کشوره شده بودند کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

شفقی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با بهره گیری از تمامی امکانات خود با کالای قاچاق مبارزه خواهد کرد، گفت: در اجرای این طرح یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.