حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم
01 می 2020 - 16:07
شناسه : 4189
بازدید 90
6

حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم پیامی صادر کرد: سالروز معراج استاد شهید، علامه مطهری را روز معلم نامیدن، ترسیم طرحی از اراده و ایمان و اخلاص برای تلاش و تکاپو در تربیت انسان و […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم پیامی صادر کرد:

سالروز معراج استاد شهید، علامه مطهری را روز معلم نامیدن، ترسیم طرحی از اراده و ایمان و اخلاص برای تلاش و تکاپو در تربیت انسان و هدایت دلسوزانه اوست که سرمشق معلمان مخلص میهن اسلامی ماست. همان که فرزند عزیز امام راحل عظیم الشان و پشتوانه‌ای محکم برای حوزه های علمیه و دانشگاه ها بود.

همچنان که هنوز نیز خیر و برکت آثارش در جامعه اسلامی ساری و جاری است و در تربیت نفوس و هدایت نسل ها مؤثر و ماندگار می باشد و روز معلم روز بزرگداشت علم و عالم و تجدید میثاق با دین و دانش و بصیرت و تقواست و در مقام پاسداشت از تلاش های معلمان سخنی بالاتر و زیباتر از کلام مولای متقیان، حضرت علی (ع) نمی توان یافت که فرمود: «کسی که به من یک حرف بیاموزد، مرا بنده خود کرده است.» البته این شرافت و فضیلت برای معلم، زمانی ارزشمند است که بتواند این موهبت الهی را در وجود خود محقق سازد و با تمام وجود در جهت کمال جامعه به تعلیم و تربیت بپردازد معلم، استاد و مربی باید خویش را وقف سیر تکاملی انسان‌ها نماید و در این راه روز و شب نشناسد و همواره دغدغه هموارتر نمودن راه سعادت و پیشرفت نسل‌ها را داشته باشد و علامه بزرگوار شهید مرتضی مطهری الگویی به تمام معنا در این راه بود که درادای امانتش از هیچ کوششی دریغ نورزید و جان پاکش را درادای رسالت معلمی تقدیم نمود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه  و بسیج و هفته معلم خدمت همه مربیان و معلمین که در تمامی صحنه های تعلیم و تربیت و درهر شرایطی با جان و دل انجام وظیفه می نمایند و حتی در این شرایط بحرانی بصورت شبانه روزی از طریق فضای مجازی و حقیقی تلاش می کنند از زحمات و تلاش های مخلصانه اساتید و مربیان تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رستم ممی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.