حدیث روز
پیامبر اکرم (ص) فرمود: «اى على! ... مَثَل تو و امامان از نسل تو پس از من، همچون كشتى نوح است كه هر كس بر آن سوار شد، رهايى يافت و هر كه از آن باز ماند، غرق گشت و مَثَل شما، همچون اختران است كه هر گاه يكى ناپديد شود، ديگرى پيدا مى‌گردد تا به روز رستاخيز». كمال الدين: ص ٢٤١ ح ٦٥

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 3099 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 1 تعداد دیدگاهها : 3×
پشتوانه بسیج مردم است/ بسیج به هیچ حزب، گروه و جناح خاصی تعلق ندارد
24 نوامبر 2018 - 19:08
شناسه : 112
بازدید 204
8
امام جمعه موقت بناب: امام جمعه موقت بناب گفت: بسیج به عنوان یکی از نعمات الهی و بهترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش بناب پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمجید باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک هفته بسیج و با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج، بر زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: اگر چه همه در پیروزی و غلبه بر دشمن در دفاع مقدس سهیم هستند ولی سهم بسیج در این زمینه بسیار چشمگیر است، از این رو اکنون نیز باید به منظور حفظ انقلاب و ارزش‌ها روحیه بسیجی را حفظ کنیم.

خطیب موقت جمعه بناب با بیان اینکه بسیج از صدر اسلام وجود داشته است؛ تصریح کرد: از ویژگی‌های بسیج اینکه به هیچ حزب، گروه و جناح خاصی تعلق ندارد و پشتوانه بسیج مردم است.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب با تبریک فرا رسیدن ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، به تأکید بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر لزوم وحدت شیعه و سنی و دوری از تفرقه اشاره و یادآور شد: اگر مسلمانان جهان وحدت داشته باشند، دشمن نمی‌تواند بر آنان مسلط شود.

باقری‌بنابی در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همدلی در جامعه خاطرنشان کرد: باید در برابر دشمنان احتمالی هرچه توان دارید نیرو جمع کنید و از تمام جهات باید در برابر دشمنان نیرو جمع کرده و در برابر دشمن مشترک باهم بود.

 

لینک کوتاه:     http://bonabpress.ir/?p=112

ثبت دیدگاه

قوانین سایت :
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.